آفتاب
رئیس حزب جوانان ایران اسلامی:

مخالفان برجام پیرو عقلانی نظام باشند

مخالفان برجام پیرو عقلانی نظام باشند

رئیس حزب جوانان ایران اسلامی تاکید کرد که عقلای نظام مصلحت ایران را در تصویب و اجرای برجام دیدند بر این اساس مخالفان از این عقلا پیروی کنند.

رئیس حزب جوانان ایران اسلامی تاکید کرد که عقلای نظام مصلحت ایران را در تصویب و اجرای برجام دیدند بر این اساس مخالفان از این عقلا پیروی کنند.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: عده ای قلیل درمجلس حضور دارند که از سال 92 تا به حال انتخابات 24 خرداد را نپذیرفتند و از این رو هر تلاشی برای به حاشیه بردن دولت انجام می‌دهند رهبری بارها اعلام کردند که بحث برجام یک بحث امنیتی است و نباید از آن بهره برداری های شخصی و جناحی کرد.

وی ادامه داد: کنگره آمریکا هم این موضوع را به جهت امنیت ملی اش بررسی می‌کند،‌اما متاسفانه عده ای در مجلس به جای توجه به منافع و امنیت ملی با آن برخورد سلیقه ای می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت:‌ در بحث استیضاح وزیر راه هم این عده قلیل نشان دادند که همچنان به دنبال منافع خودشان هستند. یعنی این افراد هم در سیاست داخلی و هم سیاست خارجی ساز ناکوک منافع مردم هستند.

وی افزود: با فرمایشات رهبری تکلیف کشور در حوزه اهی سیاست خارجی مشخص است.ایشان با صراحت مواضع لازم را اعلام کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در ادامه فرمایشات رهبری بر برجام صحه گذاشته است. مراجع عظام مثل مکارم و نوری به مجلس تذکرداده اند.

میرزایی خاطر نشان کرد: عقلای جامعه ایران بر لزوم اجرای برجام تاکید می‌کنند اما هنوز یک عده در مجلس تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بر سر راه این موضوع سنگ بیاندازند.

وی یادآور شد: اگر کسی خود را با موج اکثریت جامعه هماهنگ نکند محکوم به شکست است. عقلای کشور مصلحت داخلی و خارجی ایران را در قبول و اجرای برجام و همکاری با دولت دیده اند.

این فعال سیاسی ادامه داد: بار عظیمی بر دوش این دولت است. روحانی و کابینه اش با مشکلات تلنبار شده زیادی رو به رو هستند بهتر است که این اقلیت به فرمایشات رهبری در مورد همدلی کردن با دولت گوش فرا دهند.

این عضو شورای مرکزی حزب ایران اسلامی خطاب به اقلیت مجلس که مخالف دولت هستند گفت: بهترین پاسخ برای این افراد پاسخی است که دکتر ظریف به آن ها دادند که حتی یک بار هم که شده با مردم با زبان صداقت صحبت کنند.

وی تصریح کرد: قاطبه مجلس افرادی هستند که عقلانیت را دنبال می‌کنند. مخالفان دولت،‌ برجام و وزرا اقلیتی پر سرو صدا هستند. این جمع نتیجه این آشوب افکنی ها را در مجلس بعدی خواهند دید و از مردم رای نمی آورند.

انتهای پیام

کد N984488

وبگردی