آفتاب

ایرانگردی پینگ‌پنگ بازان کره‌شمالی!

ایرانگردی پینگ‌پنگ بازان کره‌شمالی!

ینگ‌پنگ بازان کره شمالی که برای برگزاری اردوی مشترک به ایران سفر کرده‌اند قرار است به مدت یکماه با بازیکنان تنیس روی میز استان اصفهان اردویی را برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، دعوت از بازیکنان کره شمالی از ماه‌ها پیش از آغاز مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا پیش‌بینی شده بود که به دلیل مشکلات مرزی پیش آمده میان دو کره و مشکل صدور روادید باعث شد تا آنان با چند هفته تاخیر وارد ایران شوند.

در حالی که با توجه به خلف وعده کره‌ای ها، قرارداد قبلی باطل تلقی می‌شد، سرپرست فدراسیون به جای بازگرداندن آنان، در راستای میهمان نوازی ایرانیان و پس از عذرخواهی رسمی رئیس فدراسیون و سفیر کره‌شمالی در تهران به شکل مشروط و بدون پرداخت دستمزدی فقط با برعهده گرفتن هزینه اسکان و غذا پذیرفت که میهمانان کره‌ای تا پایان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به شهرهای مختلف و متقاضی سفر کنند تا پس از آن با بازیکنان برگزیده و ملی پوشان مرد و زن ایران به تمرین بپردازند.

احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران در دیدار با نماینده سفارت کره‌شمالی متذکر شد که تنها در صورت رضایت از عملکرد کیفی نفرات یاد شده ، فدراسیون تنیس روی میز ایران به تعهداتش عمل خواهد کرد . با توجه به استراحت ملی پوشان تنیس روی میز ایران که پس از فارغ شدن از مسابقات قاره‌ای دوران ریکاوری را سپری می‌کنند، میهمانان کره‌ای بنا به درخواست هیات تنیس روی میز اصفهان روز چهارشنبه عازم نصف جهان شدند.

مهدی تکابی رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان نیز در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای بازیکنان کره شمالی گفت: اردوی مشترک بازیکنان منتخب استان اصفهان با بازیکنان کره شمالی به مدت یکماه در خانه تنیس روی میز این شهر بر پا می‌شود و ما تدارک خوبی برای استفاده از این فرصت پیش آمده داریم. تمرین با تیم های منتخب، برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان استان، بازدید از اماکن فرهنگی از جمله برنامه های هیات تنیس روی میز استان اصفهان برای گروه اعزامی است.

انتهای پیام

کد N983297

وبگردی