آفتاب
آیت‌الله موسوی‌جزایری:

از خداوند خسران و خواری را برای دشمنان مسئلت می‌کنیم

از خداوند خسران و خواری را برای دشمنان مسئلت می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اکنون این دو شهید از شهدای قهرمان ما وارد استان شدند که یکی از آن‌ها شهید مدافع حرم در سوریه و یکی از آن‌ها از شهدای منا در عربستان سعودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع حرم در سوریه(علیرضا قنواتی) و شهید جان باخته منا(حسن بیت غانم) که سه‌شنبه، 14 مهر در فرودگاه اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با نهایت تأسف و تألم شهادت این دو شهید را به حضرت حجت ابن الحسن عسکری(عج)، نایب برحق ایشان آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، جمیع مراجع و علمای دینی و حوزه‌های علمیه و تمام مومنان در ایران عزیز و سایر ملت‌های اسلامی و به‌ویژه خانواده این دو شهید تسلیت عرض می‌کنم. خداوند به ایشان صبر جمیل و اجر فراوان عنایت فرماید.

وی با اشاره به فاجعه منا خاطرنشان کرد: مسئولان سعودی این روزها را که روزهای شادی و سرور به مناسبت عید ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) بود، به روز عزا و مصیبت تبدیل کردند. از خداوند برای مردم‌مان، دولت‌مان و رهبری‌مان پیروزی نهایی بر دشمن را و برای دشمنان خسران و خواری را مسئلت می‌کنیم.

همچنین عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان نیز پیرامون ورود این دو شهید گفت: پیکر این دو شهید وارد شهرستان اهواز شده و همه مسئولان در مراسم حضور داشتند. مراسم رسمی تشییع پیکر این شهدا در شهرستان به طور کامل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنای خوزستان، روزگذشته همزمان با مراسم استقبال از پیکر حاج حسن بیت‌غانم جانباخته منا، پیکر شهید علیرضا قنواتی از شهدای حرم در سوریه به اهواز منتقل شد.

انتهای پیام

کد N983232

وبگردی