آفتاب
واکنش ابوطالبی به رأی اعتماد مجدد مجلس به آخوندی:

ملت امیدوار است برجام نیز هرچه سریعتر از مجلس عبور کند

ملت امیدوار است برجام نیز هرچه سریعتر از مجلس عبور کند

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به رأی بالای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی این اعتماد را به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که این استیضاح و نتیجه آن پیام‌های دیگری هم در برداشت.

ابوطالبی در تشریح این پیام‌ها نوشته است:

«اعتماد افزون‌تر، نشان دهنده ارزش بالای "سال همدلی دولت و ملت" برای نمایندگان است؛ این توجه افتخارآفرین است؛ رای بالاترنشان داد که نمایندگان علیرغم اتهامات و سخنانی که مطرح شد،همچنان امید مردم به دولت را ارج می‌نهند و در کنار دولت برای خدمت ایستاده‌اند؛ سیاست‌های اقتصادی دولت مورد تایید اکثریت نمایندگان است، و دولت هم هماره توجه کافی به نظرات آنان می‌نماید، این همدلی و همکاری قطعا تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه تاکید کرده است: این اعتمادروزافزون، سرمایه دولت برای عبورازمشکلات سال‌های بی‌تدبیری است؛ لذا دولت آن را ارج نهاده و تمام تلاش خود برای حفظ آن را بکارخواهدبرد.

وی با بیان این‌که «یکی ازنمادهای مهم این همکاری،عبور برجام از مجلس محترم و گشوده شدن راه خدمت بیشتر و بالاتردولت خواهد بود، که ملت امید دارد هرچه سریعترصورت پذیرد نوشت: پاسخ به این انتظاربالای مردم (عبوربرجام)، و اعتماد روزافزون نمایندگان محترم ملت به دولت نیزستودنی است.»

انتهای پیام

کد N982762

وبگردی