آفتاب
نایب رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

مصوبه کاهش اعضای شوراها عجولانه و برگشت به عقب بود

مصوبه کاهش اعضای شوراها عجولانه و برگشت به عقب بود

نایب رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش تعداد اعضای شوراها گفت: این اقدام مجلس عجولانه و برگشت به عقب بود.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حقانی در جریان یکصدونود و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: باید هر کاری که می‌توانیم درخصوص برگشت طرح کاهش تعداد اعضای شوراها انجام دهیم.

وی همچنین درباره طرح ساماندهی قنوات شهر تهران گفت: چنین طرحی در سنوات گذشته شورای شهر تهران مطرح بوده است؛ اما امروز بحث طرح شبکه آب خام منتفی شده است. حدود سه ماه قبل پس از جلسات مختلفی که در کمیسیون عمران شورا برگزار شد، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران تصمیم گرفتند به عنوان هماهنگ کننده اقدامات لازم برای هماهنگی سازمان آب منطقه‌ای، شهرداری تهران، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و آب و فاضلاب را برعهده بگیرند و این هماهنگی‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود که با گذشت سه ماه از موضوع هنوز این هماهنگی‌ها انجام نشده است.

نایب رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به افتتاح خط 3 مترو تهران گفت: در این خط 4 ایستگاه به بهره‌برداری رسیده اما برخی مشکلات در این ایستگاه‌ها مشاهده می‌شود از جمله تهویه چهار ایستگاه که به جای 4 تهویه تنها یک تهویه در آنها مشغول کار است. برهمین اساس از شهردار تهران می‌خواهم ضمن تکمیل سایر ایستگاه‌ها، این ایستگاه‌ها را نیز به طور کامل تکمیل کنند.

حقانی در ادامه به بحث طغیان سفیدبالک‌ها در شهر تهران اشاره کرد و افزود: شهرداری تهران اعلام کرده است که این موضوع ربطی به شهرداری ندارد. با چنین اظهارنظری موافق نیستم چراکه آنچه در زندگی مردم در شهر تاثیر می‌گذارد، به شهرداری مربوط است.

وی افزود: اگر شهرداری تهران حتی برای سایر آفات سم‌پاشی می‌کرد از طغیان این حشرات جلوگیری می‌شد. شهرداری منطقه 9 حرکت موفقیت‌آمیزی برای این حشرات انجام داده است که امیدواریم این کار در تمامی مناطق شهر تهران تسری پید اکند.

نایب رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: مقابله با آفات از وظایف شهرداری تهران است.

انتهای پیام

کد N982048

وبگردی