آفتاب

عمران زعبی: حملات روسیه داد گروه‌های تروریستی و حامیانشان را درآورده است

عمران زعبی: حملات روسیه داد گروه‌های تروریستی و حامیانشان را درآورده است

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که جدیت حملات روسیه به پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه صدای گروه‌های تروریستی در سوریه و حامیان آنها در غرب و منطقه را درآورده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران زعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در مصاحبه‌ای با تلویزیون سوریه گفت: جدیت حملات روسیه به پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه صدای گروه‌های تروریستی در سوریه با اسامی مختلف‌شان و حامیان آنها در غرب و منطقه را درآورد و این در حالی است که این گروه‌ها زمانی که آمریکا از ائتلاف خود برای حمله به مواضع داعش خبر داد، آنها یک فریاد هم نزنند.

زعبی گفت: ائتلاف ضد داعش تحت امر آمریکا جدی نیست و حملات آن علیه این گروه ثمره‌ای نداده است و به جای اینکه این گروه‌ها با حملات این ائتلاف آمریکا عقبگرد کنند برعکس پیش‌روی داشته‌اند و هدف این ائتلاف از بین بردن داعش نبود بلکه باقی نگه داشتن آن برای مدت‌زمانی طولانی‌تر است تا به اهداف سیاسی خود دست یابند.

وی افزود: تحقق هرگونه راه‌حل سیاسی در سوریه ممکن نخواهد بود مگر آنکه ضمانت‌کننده و کلید و مسیر آن و تصمیم‌گیرنده‌اش بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه باشد.

انتهای پیام

کد N981280

وبگردی