آفتاب
ندیمی در تذکری مطرح کرد

وضعیت فاضلاب و پسماند سه استان شمالی کشور تهدیدی برای کشور است

وضعیت فاضلاب و پسماند سه استان شمالی کشور تهدیدی برای کشور است

نماینده مردم لاهیجان با انتقاد از وضعیت فاضلاب و پسماند سه استان شمالی کشور گفت که این وضعیت تهدیدی برای مردم مقیم و گردشگران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابوذر ندیمی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز دوشنبه، با قدردانی از موضع مقام معظم رهبری در نهیب به عربستان وهابی سعودی، به جان باختگان حادثه منا تسلیت گفت و از رویکرد مجلس نسبت به طرح یک فوریتی برجام تشکر کرد.

وی همچنین خواستار تکمیل سد دیلمان، بهره‌برداری بیمارستان دیلمان،‌ اقدام سریع برای تامین اعتبار 500 میلیون دلار آب روستایی ، تامین قیر رایگان برای همه راه‌های روستایی و ارتقای منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان به منطقه آزاد شد.

ندیمی با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت معلمان گفت که معلمان از جهت اعتماد به نظام پرداخت مدیریتی در شرایط خوبی نیستند و کم‌کاری درمورد معلمان پیش دبستانی در برخی از استان‌ها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فاضلاب و پسماند سه استان شمالی کشور تهدیدی برای مردم مقیم و گردشگران به شمار می آید افزود: دولت باید از چای کاران و برنج کاران حمایت کند و در مورد خرید توافقی برنج پرمحصول و سنتی اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم لاهیجان همچنین از رییس جمهور خواستار پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر استانی‌اش شد.

وی در پایان با قدردانی از رییس و هیات رییسه مجلس برای اداره مجلس در طول 3 سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی به فرجام را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N981206

وبگردی