آفتاب
محمدصادقی در نطق میان دستور؛

آل سعود مطمئن باشد آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است

آل سعود مطمئن باشد آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آل سعود برای تصدی امور کعبه و حج لیاقت ندارد گفت: آمریکا و آل سعود حادثه مکه را یک مبارزه فرقه‌ای و نزاع قدرت میان شیعه و سنی ترسیم کرده‌اند و ایران و مقامات آن را به عنوان کسانی که هوس رسیدن به یک امپراتوری بزرگ را در سر می‌پرورانند معرفی می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شاهین محمد صادقی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به حادثه منا اظهار کرد: در عین حال که شدیدا متاثر و عزادار از این قتل عام بی سابقه امت محمد (ص) هستیم اما سپاسگزاریم که دشمنان و مخالفان سیاست اسلامی ما را از کم عقلان و بی خردان قرار داده است.

وی افزود: اگر می‌خواستیم پرده از چهره کریه دست نشاندگان آمریکا برداریم و ثابت کنیم فرقی بین محمدرضا خان و صدام آمریکایی و سران حکومت مرتجع عربستان در اسلام‌زدایی و مخالفت‌شان با قرآن نیست و همه نوکر آمریکا و مامور خراب کردن مسجد و محراب و مسئول خاموش کردن شعله فریاد حق طلبانه ملت‌ها هستند، به این زیبایی میسر نمی شد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین اگر می‌خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونی کعبه لیاقت میزبانی مهمانان خدا را ندارد جز تامین آمریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و آل سعود این وهابی‌های پست بی‌خبر از خدا به سان خنجر هستند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به این اندازه‌ای که کارگزاران ناشی و بی اراده حاکمیت سعودی در این قساوت و بی رحمی عمل کرده‌اند، موفق نمی‌شدیم.

محمدصادقی در ادامه اظهار کرد: آمریکا و آل سعود حادثه مکه را یک مبارزه فرقه‌ای و نزاع قدرت میان شیعه و سنی ترسیم کرده‌اند و ایران و مقامات آن را به عنوان کسانی که هوس رسیدن به یک امپراتوری بزرگ را در سر می‌پرورانند معرفی می کنند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: جای تعجب نیست که به ایران و حکومتی که از بدو پیروزی تا به حال فریاد وحدت مسلمین را سر داده است و در همه حال و همه حوادث جهان اسلام خود را شریک غم و شادی مسلمانان می داند تهمت، افترا و جدایی مسلمانان را بزنند.

وی گفت: حکومت آل سعود مسئولیت کنترل زائران خانه خدا را بر عهده گرفته است و اینجاست که با اطمینان می گوییم که حادثه مکه جدای از سیاست اصولی جهان‌خواران در قلع و قمع مسلمانان آزاده نیست.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: حکومت سعودی مطمئن باشد که آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است که تا قیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمی شود و خونی که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جاری شده است زمزم هدایتی برای تشنگان سیاست ناب اسلام شده است که ملت‌ها و نسل‌های آینده از آن سیراب و ستمکارن در آن غرق و هلاک می‌شوند.

محمدصادقی یادآور شد: ما همه این جنایت‌ها را به حساب آمریکا گذاشته‌ایم و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرودها و شیاطین خواهیم گرفت و مجددا تاکید می‌کنم که این بهای گران قیمت نه شرقی و نه غربی، استقلال، آزادی و اسلام خواهی ما است که اگر خدا بخواهد اندوه دل‌مان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت .

وی بخش هایی از وصیت‌نامه امام (ره) را قرائت کرد و گفت: مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان و در واقع اسلام آمریکایی را ترویج می کنند و از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش آمریکای جهان خوار می‌گذارند، آیا سکوت در برابر این ستمگری ها چیزی جز شرکت در ظلم نیست، در نتیجه آل سعود در هر صورت برای تصدی امور کعبه و حج لیاقت نداشته و علما، مسلمانان و روشنفکران باید چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام

کد N981163

وبگردی