آفتاب
دامادی:

اکثریت ملت خواستار تصویب برجام هستند

اکثریت ملت خواستار تصویب برجام هستند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت که اکثریت ملت خواستار تصویب برجام هستند.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گزارش کمیسیون ویژه برجام نواقصی دارد و نگاه‌های سیاسی کسانی که در کمیسیون بوده‌اند در این گزارش اثربخش بوده و در جاهایی سعی شده القا شود که برجام نباید تصویب شود.

وی افزود: من امیدوارم مجلس خودش در این‌باره تصمیم بگیرد و هرچه سریع‌تر اعلام نظر کند و اجازه ندهد فضاهای بیرون مجلس بر تصمیم‌اش اثر بگذارد.

وی ادامه داد: مجلس به عنوان عصاره ملت می‌تواند موضوع را بررسی و تحلیل کند و در عین حال مصالح کشور و مشکلات عدیده اقتصادی مردم را در نظر بگیرد به ویژه اینکه غالب ملت خواستار تصویب برجام هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گزارش کمیسیون برجام در برخی موارد تحت تأثیر نگاه‌های سیاسی بوده، اظهار کرد: جالب این است کسانی که نگاه سیاسی خود را قالب کرده‌اند هم در تهیه گزارش اعمال نفوذ کرده‌اند و هم در صحن علنی فریاد می‌زنند. مثل کسانی که می‌گویند ما از قبل همه کارها را کرده بودیم و این دولت کار را تمام کرد. اگر همه زحمت را شما کشیدید چرا دلواپس شدید و در مجلس سروصدا می‌کنید؟ زمانی که عزت ایجاد می‌شود آقایان مدعی‌اند ما این کار را کردیم و بعد در صحن علنی می‌گویند عزت و شرافت و اقتدار ما زیر سوال رفته است.

دامادی در پایان گفت: موافق اجرای توافق هسته‌ای (برجام) هستم.

انتهای پیام

کد N980347

وبگردی