آفتاب
نقوی حسینی:

فعالیت کمیسیون برجام تا ارائه گزارش تفصیلی ادامه دارد

فعالیت کمیسیون برجام تا ارائه گزارش تفصیلی ادامه دارد

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام با اشاره به ارائه گزارش این کمسیون در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت که این گزارش خلاصه گزارش کمیسیون بوده و فعالیت این کمیسیون تا ارائه گزارش تفصیلی ادامه خواهد داشت.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گزارشی که در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس قرائت شد خلاصه گزارش کمیسیون بوده و ما یک گزارش تفصیلی هم داریم که بیش از 1000 صفحه است که تمام مطالب اظهار شده در آن مستندسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تهیه گزارش تفصیلی کمیسیون برجام ممکن است 2 تا 3 ماه زمان ببرد، افزود: این گزارش بعد از تهیه، تحویل مدیران ارشد نظام از جمله روسای سه قوه و شورای عالی امنیت ملی خواهد شد.

نقوی حسینی گفت: فعالیت کمیسیون ویژه بررسی برجام تا ارائه گزارش تفصیلی ادامه دارد، جلسات برگزار می‌شود و هرجا لازم باشد دعوت می‌کنیم که درباره گزارش نظر بدهند.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام درباره ترک جلسه این کمیسیون از سوی برخی اعضا گفت: نمایندگان حق دارند جلسه را ترک کنند همانطور که حق دارند وقتی چیزی را قبول ندارند به آن رأی ندهند. از بین این افراد آقای حقیقت‌پور نیز جلسه را ترک کرد اما دوباره برگشت.

وی اضافه کرد: انتقاد این افراد این بود که گزارش کمیته‌ها ملاک قرار نگرفته اما این انتقاد وارد نبود چرا که گزارش کمیته‌ها در گزارش نهایی کمیسیون لحاظ شده است.

انتهای پیام

کد N980326

وبگردی