آفتاب
وکیل‌مدافع بابک زنجانی:

هنوز وقت دفاع ما از موارد مطروحه در کیفرخواست نرسیده است

هنوز وقت دفاع ما از موارد مطروحه در کیفرخواست نرسیده است

وکیل‌مدافع بابک زنجانی بعد از پایان دومین جلسه دادگاه توضیحاتی را در رابطه با کیفرخواست صادره برای موکلش ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کوهپایه‌زاده وکیل‌مدافع بابک زنجانی با حضور در جمع خبرنگاران درباره کیفرخواست قرائت شده توسط نماینده دادستان، گفت: کیفرخواست ماحصل تلاش یک و نیم ساله مسئولان در عرصه تحقیق است که 237 صفحه است، اما کیفرخواست صرفاً یک ادعانامه است که از طریق مراجع تحقیق ارائه می‌شود و قابل دفاع است و الان وقت پاسخ به دفاع و کیفرخواست از سوی من نیست.

وی به قرائت 140 صفحه از کیفرخواست اشاره کرد و گفت: قسمت اعظم کیفرخواست امروز متمرکز بر جعلی بودن اسناد بانکی بود. به همین منظور یکی از نقاط دارای خلاء این پرونده از نظر ما بهره‌مند نشدن از نظر کارشناسان رسمی دادگستری است.

کوهپایه‌زاده خاطرنشان کرد: برای کشف حقیقت باید کارشناسان نظر دهند. اگر اهل فن در این رابطه نظر دهند شاید روند پرونده تغییر کند.

کوهپایه‌زاده درباره واگذاری 138 شرکت سازمان تأمین اجتماعی به بابک زنجانی گفت: قرار بود در راستای اصل خصوصی‌سازی شرکت‌هایی از تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واگذار شود. به همین دلیل قرار بود قسمت یا تعدادی از شرکت‌ها به موکلم واگذار شود. قسمتی از شکایت سازمان تأمین اجتماعی از موکلم به همین دلیل است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه علت لبخندهای رد و بدل شده میان شما و موکلتان در طول جلسه دادگاه چه بود؟ گفت: موکلم در برخی مواقع معتقد بود گفته‌های نماینده دادستان از نظر وی قابل دفاع است و از طریق لبخند این موضوع را به من اعلام می‌کرد و من نیز با تبسم وی را به آرامش دعوت می‌کردم.

انتهای پیام

کد N980139

وبگردی