آفتاب

تجمع اتباع سوری‌ مقیم پاریس برای تقدیر از حمایت‌ نظامی مسکو

تجمع اتباع سوری‌ مقیم پاریس برای تقدیر از حمایت‌ نظامی مسکو

جمعی از اتباع سوری، فرانسوی و دیگر اتباع خارجی مقیم فرانسه با تجمع در مقابل سفارت روسیه در پاریس، از موضعگیری‌های روسیه در حمایت از ارتش سوریه در مقابله با تروریسم تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اتباع سوری شرکت‌کننده در این تجمع در حالی که پلاکاردهایی در محکومیت تروریسم و تقدیر از موضعگیری‌های روسیه و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در دست داشتند، از تمامی کشورهای جهان خواستند از ریختن خون مردم سوریه و نابودی نمدن بشری در این کشور دست بردارند.

همچنین شرکت‌کنندگان پرچم‌های سوریه و روسیه و نیز تصاویر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و پوتین را در دست داشته و شعارهایی در حمایت از اسد سر دادند.

برخی نیز پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها عبارت "متشکریم پوتین" به زبان‌های عربی، فرانسوی، انگلیسی و روسی نوشته شده بود.

کاردار سفارت روسیه در پاریس نیز با تشکر از اتباع سوری و دیگر شرکت‌کنندگان در این تجمع و نیز تقدیر از تلاش‌های دو ارتش روسیه و سوریه در نبرد با تروریسم، با تاکید بر اینکه موضع‌گیری کشورش در خصوص حمایت از سوریه در نبرد با تروریسم ثابت است، گفت: جهان باید مشخص کند که یا با تروریسم است یا علیه آن و البته کشوری که مخالف تروریسم است باید به مبارزه با آن برخیزد.

یکی از اتباع فرانسوی شرکت‌کننده در این تجمع نیز با تقدیر از موضعگیری‌های "شجاعانه" روسیه در نبرد با تروریسم اظهار داشت: ما از موضعگیری‌های دولت فرانسه در این خصوص و حمایت‌های مالی‌اش از تروریسم شرمنده‌ایم.

پوتین روز شنبه در پاریس با فرانسوا اولاند، همتای فرانسوی خود دیدار و تاکید کرد که عملیات هوایی روسیه در سوریه بر اساس قوانین بین‌المللی و با هدف مقابله با تروریسم و حفظ تمامیت ارضی این کشور آغاز شده است.

انتهای پیام

کد N979867

وبگردی