آفتاب

عباس: به آنچه در نیویورک گفتیم پایبندیم

عباس: به آنچه در نیویورک گفتیم پایبندیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد به تمامی آنچه در مجمع عمومی سازمان ملل گفته پایبند می‌ماند و آن را اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جمع مسئولان و فلسطینیانی که به استقبال وی آمده بودند گفت: به تمامی آنچه در نیویورک گفته‌ام پایبندم و به آن‌ها عمل خواهم کرد.

وی افزود: پرچم فلسطین نه تنها یک نماد بلکه نشانه بزرگی، کرامت تاریخ حال حاضر و آینده فلسطینی است و زمانی که پرچم‌ها برافراشته شود کرامت و بزرگی ما نیز در سازمان ملل و فلسطین برافراشته می‌شود.

عباس تاکیدکرد: پرچم آنگونه که برخی نادانان می‌گویند تنها یک تکه پارچه نیست این افراد نادان نه تنها معنای وطن و ملی‌گرایی را درک نمی‌کنند بلکه از درک معنای کرامت ملی نیز عاجز هستند به همین دلیل نیز پرچم را تکه پارچه‌ای قلمداد می‌کنند که نباید برافراشته شود.

اما ما این پرچم را برافراز مساجد، کنیسه‌ها، شهر قدس‌مان به اهتزاز درخواهیم آورد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: زمانی که در محوطه سازمان ملل این پرچم را بالا می‌بردم، به یاد کودکانی افتادم که شهید شدند این کودکان در تمامی نقاط کشور پرچم را برمی‌افراشتند به همین دلیل این اتفاق را به روح تمامی آن‌ها هدیه می‌کنم.

عباس ادامه داد: ما هرگز شش هزار اسیر خود در زندان‌ها را فراموش نخواهیم کرد و اگر قرار باشد توافقات مذکور اجرا شون مساله اسرا در اولویت قرار دارد و به یاری خداوند آینده حتما از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام

کد N979444

وبگردی