آفتاب

دبیرکل حزب آزادی: روحانی در طرح دکترین جمهوری اسلامی ایران به خوبی عمل کرد

دبیرکل حزب آزادی: روحانی در طرح دکترین جمهوری اسلامی ایران به خوبی عمل کرد

یک فعال سیاسی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: روحانی توانست در طرح دکترین جمهوری اسلامی ایران و همچنین بیان مواضع کشورمان به خوبی عمل کند.

مجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل با تأکید بر اینکه روحانی توانست با مطرح کردن دکترین نظام جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل به خوبی عمل کند، اظهار داشت: سازمان ملل متحد نهادی فراگیر و بین‌المللی است که مجمع عمومی آن محل مناسبی برای طرح دکترین جمهوری اسلامی ایران و آگاه و شفاف کردن دنیا از طرح‌ها و مواضع ایران است که آقای روحانی نیز توانسته به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به تأکیدات روحانی مبنی بر آغاز فصل جدید ارتباط میان ایران و کشورهای دنیا، گفت: مسیری را که دولت یازدهم طی دو سال عمر خود در ارتباط با تعامل سازنده و برابر با کشورهای قدرتمند طی کرده است، نقش به سزایی در بیان اقتدار و برابرخواهی جمهوری اسلامی ایران داشته است.

دبیرکل حزب آزادی در ادامه با اشاره به تأکیدات روحانی در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به آغاز فصل جدید ارتباط میان ایران و دنیا اشاره و با تأکید بر اینکه تعامل سازنده در عصر روابط بین‌المللی در دولت اصلاحات و دولت قبل از آن نیز وجود داشت، گفت: در دولت آقای روحانی نیز بر خلاف دولت قبل شاهد ارسال پالس‌های مثبتی در زمینه تعامل با دنیا هستیم که اتفاق خوب و ارزشمندی است.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در پایان با بیان اینکه پاشنه آشیل سخنرانی روحانی، موضوع حادثه‌ منا بود، اظهار کرد: با توجه به حادثه‌ای که در منا اتفاق افتاده است و با لحاظ واکنش دولت عربستان به این موضوع، از رئیس جمهوری انتظار می‌رفت که با ضرب‌آهنگ محکم توأم با اقتدار به پیگیری این موضوع بپردازد.

انتهای پیام

کد N978371

وبگردی