آفتاب
/ فاجعه منا/

آیت الله ممدوحی: دیگر کسی برای آل سعود حرمت قائل نیست

آیت الله ممدوحی: دیگر کسی برای آل سعود حرمت قائل نیست

یک عضو جامعه مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تاکید کرد: دیگر کسی برای آل سعود حرمت و قداست قائل نیست.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در واکنش به فاجعه منا اظهار کرد: درست است که آل سعود به ظاهر پشت میز و حاکم هستند ولی در حقیقت با اتفاقات اخیر نظام سعودی براندازی شده و دنیا آن‌ها را قبول ندارد. حتی اهل سنت که آل سعود را امام الحرمین می دانستند دیگر برایشان حرمت و قداست قائل نیستند.

وی ادامه داد: آل سعود عرضه و لیاقت برگزاری حج را ندارند. اینها پوچ هستند و کارشان تمام است. از طرفی خود را درگیر بحرین و یمن کرده اند و از سویی می گویند که می خواهند به سوریه هم حمله کنند! خدای تعالی هر وقت بخواهد ملتی را بدبخت کند از او عقل و شعور را می گیرد اینها هم همین طور هستند و شعور ندارند.

این استاد حوزه در ادامه عنوان کرد: این اتفاقات و فجایع دسیسه آمریکا،‌ صهیونیسم و آل سعود است که نقشه را می چینند و با پولهای خود آن را اجرا می‌کنند. ان شاء الله به حق امام زمان (عج) خداوند همه‌شان را ذلیل و زودتر شرشان را از زمین کم کند چون هر چه آتش روی این زمین است از دست اینهاست.

ممدوحی در پایان گفت:‌اگر یک هزارم این اتفاق در کشور ما افتاده بود می دیدید که آن‌ها چه می کردند. الان هم تنها راه این است که از خدا بخواهیم آل سعود منقرض شوند. مردم باید به خدا توکل کنند و شدیدا از خدا بخواهند که اینها نابود شوند.

انتهای پیام

کد N977420

وبگردی