آفتاب
وزیر امور خارجه روسیه در نشست ضد تروریسم:

مسیرهای دیپلماتیک برای هماهنگی حملات علیه داعش باز است

مسیرهای دیپلماتیک برای هماهنگی حملات علیه داعش باز است

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در نشست ضد تروریسم که هم اکنون در حال برگزاری است گفت: مسیرهای دیپلماتیک برای هماهنگی حملات علیه تروریست های داعش همچنان مفتوح است.

به گزارش خبرنگار مهر، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در نشست ضد تروریسم  که هم اکنون به میزبانی روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد درحال برگزاری است اعلام کرد که همچنان برای همکاری های دیپلماتیک در خصوص هماهنگی برای حملات هوایی در راستای مبارزه با تروریست های داعش در سوریه باز است و این کشور آماده است تا به این همکاری ادامه دهد.

لاوروف در ادامه افزود: آنچه ما از حملات هوایی به تروریست ها در سوریه قصد داریم به آن برسیم، تغییری در حملات هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا محسوب نمی شود.

قرار است در  این جلسه که کماکان ادامه دارد، روسیه پیش نویس قطعنامه جدید خود در خصوص مبارزه با تروریسم را به شورای امنیت سازمان ملل تقدیم کند.

«میخائیل بوگدانف» معاون وزیر امور خارجه روسیه ساعاتی قبل در این باره اعلام کرد: در جلسه امروز شورای امنینت سازمان ملل متحد، پیش نویس قطعنامه جدیدی را با محوریت مبارزه با تروریسم به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است جلسه وزارتی شورای امنیت با عنوان «محافظت از صلح، امنیت بین الملل، حل وفصل درگیری در خاورمیانه، شمال آفریقا و مبارزه با تهدید تروریسم» در حال حاضر به ریاست روسیه در شورای امنیت در حال برگزاری است.

کد N977187

وبگردی