آفتاب
رییس کانون وکلای دادگستری البرز:

شهدا را فراموش نکنیم

شهدا را فراموش نکنیم

رییس کانون وکلای دادگستری البرز گفت: حفظ یاد شهدا و ارزش های دفاع مقدس مهم‌ترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

رییس کانون وکلای دادگستری البرز گفت: حفظ یاد شهدا و ارزش های دفاع مقدس مهم‌ترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

هما داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: اگر ایثارگری‌ها و رشادت‌های دیروز شهدا نبود، ایران اسلامی امروز در اوج عزت و سربلندی قرار نداشت.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از برکت خون پاک شهداست، افزود: آنها با نثار خون خود که بزرگ‌ترین هدیه الهی است، موجب عزت، ‌بزرگی و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان شدند.

داوودی بیان کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، شجاعانه در برابر دشمنان جنگیدند تا انقلاب اسلامی از گزند آنها در امان بماند.

رییس کانون وکلای دادگستری البرز با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یک میراث عظیم و ماندگار برای ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به خون شهدا به معنای بی‌اعتنایی به این میراث است، به همین دلیل باید همیشه قدردان مجاهدت‌های آنان باشیم.

رییس کانون وکلای دادگستری البرز با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، نباید وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا فراموش و تحریف شود، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه با شناخت سیره شهدا می‌توانند شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

وی در پایان سخنانش انتقال سیره شهدا را به قشرهای مختلف جامعه به ویژه نسل جوان ضروری دانست و گفت: جوانان باید بدانند که شهدا چه رشادت‌هایی در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند تا انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه دارند.

انتهای پیام

کد N976819

وبگردی