آفتاب
اصلانی:

آمریکا در دشمنی با ایران اسلامی تغییر تاکتیک داده است

آمریکا در دشمنی با ایران اسلامی تغییر تاکتیک داده است

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: آمریکا در دشمنی با ایران اسلامی تغییر تاکتیک داده است و از روش‌های جدیدی استفاده می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردار سرتیپ پاسدار جعفر اصلانی در جمع کارکنان این دانشگاه با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان بی‌تدبیری رژیم آل سعود خواستار رسیدگی فوری به وضعیت کشته شدگان و مجروحین این حادثه غم‌بار شد.

وی افزود: مطالعه تاریخ برای عبرت گرفتن افراد در زمان کنونی لازم است برای مثال بسیاری از وقایعی که در 8 سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاد، اکنون نیز می‌تواند تکرار شود، در آن زمان دشمن بعثی با تمام امکانات و پشتیبانی و حمایت قدرت های مستکبر جهان و با برنامه‌ریزی دقیق آنان وارد میدان جنگ بر علیه ملت ایران شد و اگر بنا بود شرایط جنگ بر اساس قواعد معمول در جهان پیش رود هم اکنون نباید نام و اثری از انقلاب اسلامی باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: اکنون حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌الملل و منطقه‌ای نشان می‌دهد که چرخ دنیا بر اساس سازوکارهای مادی و محاسبات دنیوی نمی‌چرخد.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) تصریح کرد:درزمان جنگ تحمیلی مردم ما یکدست، مومن و متحد بودند و به مادیات دلبستگی نداشتند و همین عامل موفقیت کشورمان در جنگ نابرابر در مقابل رژیم بعثی و حامیان منطقه‌ای و جهانی‌اش بود.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و تهدیدهای کنونی بر علیه کشورمان گفت: با توجه به گذشت زمان زیادی از جنگ و پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان در تمام ابعاد بدیهی است که تحمل فشارهای اقتصادی، سیاسی و تحریم ها و تهدیدات دشمنان امروز برای ما قابل تحمل‌تر است و اکنون توانمندی ما ده‌ها برابر نسبت به سال 59 افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما ضعیف‌تر از گذشته شده‌اند و هیمنه آن‌ها در هم شکسته است؛ دیگر ابرقدرت‌ها نمی‌توانند به آسانی به اهداف خود در منطقه دست یابند و ایران اسلامی است که نقش تعیین کننده ای را در منطقه ایفا می کند .

اصلانی در ادامه تاکید کرد: با نگاهی عمیق به آن‌چه تا به امروز بر انقلاب اسلامی و کشورمان گذشته در می‌یابیم که دشمنی دشمنان با ما تغییر نکرده است و حتی از روش ها و توطئه‌های جدیدتر بر علیه ملت ایران استفاده می‌کنند.

وی افزود: آمریکا که در جنگ تحمیلی از صدام حمایت و پشتیبانی کرد و سلاح های شیمیایی را در اختیارش قرار داد امروز با تغییر تاکتیک وارد میدان شده است .

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که با حواس جمع و با دقت کاری کنیم که در محاسبات خود دچار اشتباه نشویم . سختی ها و کمبود های کنونی با سال 59 قابل قیاس نیست و اکنون مردم ما شرایط بهتری نسبت به آن سال ها دارند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) افزود: یکایک ما در نبرد بر علیه استکبار نقش داریم و با مقاومت خود می‌توانیم از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کنیم؛ تنها باید به خداوند متعال تکیه کنیم همانطور که در 8 سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند از طوفان های مشکلات و تحریم‌ها و تهدیدها و حمله نظامی گذشتیم، امروز نیز می توانیم این کار را انجام دهیم و اگر اهل بصیرت باشیم عبرت خواهیم گرفت.

انتهای پیام

کد N976782

وبگردی