آفتاب
آقامحمدی:

اراده جوانان آزادی‎خواه تروریسم را در منطقه برمی‎چیند

اراده جوانان آزادی‎خواه تروریسم را در منطقه برمی‎چیند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کسی به فکر جمع کردن تروریسم در منطقه نیست؛ مگر اراده جوانان آزادی‎خواه این پدیده را جمع کند.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: تروریسم در منطقه ایجاد شده ولی سوال اینجاست چه کسی پول، سلاح و نیرو را برای این پدیده شوم تامین کرده است؟

وی با بیان اینکه متاسفانه نیروهای تروریست از اروپا، آفریقا و جاهای دیگر آموزش‎ دیدند و وارد منطقه شدند، بیان کرد: دنیای غرب در رأس آن آمریکا و مرتجعین منطقه و در رأس آنها عربستان یک حلقه تروریستی ضد بشریت، ضد اخلاق، ضد شرع مقدس و انسانیت درست کردند.

آقامحمدی اضافه کرد: افرادی وحشی که بهترین تعبیر برای آنها این است که هیچ حد و مرزی را نمی‎شناسند و به عنوان موجوداتی که صفت هاری و درنده‎خویی را پیدا کردند و در منطقه سامان‎دهی شدند تا به جان مردم بی‎دفاع و بی‎گناه بیفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه حامیان، تولیدکنندگان و به وجود آورندگان تروریسم معلوم هستند، بیان کرد: آنها نمی‎خواهند این پدیده شوم از منطقه و جهان اسلام محو شود و می‎خواهند جهان اسلام به خود مشغول باشد تا نتواند خود را جمع و جور کند.

وی گفت: کسی به فکر برچیده شدن این پدیده شوم در منطقه نیست؛ مگر اراده جوانان آزادی‎خواه این مهم را جمع خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N976598

وبگردی