آفتاب
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

تشکر ازنطق روحانی درسازمان ملل/برجام به معنای رابطه با آمریکانیست

تشکر ازنطق روحانی درسازمان ملل/برجام به معنای رابطه با آمریکانیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه منا تنها جایگاه آل سعود را که اداره حرمین بود، از بین برده و جایگاه عربستان در میان مسلمانان را متزلزل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی نوذر شفیعی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نطق میان دستور اظهار داشت: به نظر می رسد تعداد جان‌باختگان فاجعه منا به ۷ هزار نفر برسد.

وی فاجعه منا را عامل از بین رفتن تنها جایگاه آل سعود به عنوان خادم‌الحرمین خواند و افزود: این حادثه، جایگاه آل سعود را در میان مسلمانان متزلزل کرد.

شفیعی با اعلام تشکر از نطق رئیس جمهور در سازمان ملل متحد ادامه داد: توافق ایران و غرب این بار جایگاه بهتری برای ایران در سازمان ملل رقم زد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کمیسیون برجام باید دقت داشته باشد که به این روند رو به رشد جمهوری اسلامی در جهان کمک کند. باید توجه داشته باشیم که برجام به معنای رابطه با آمریکا نیست.

وی در ادامه با اشاره به خبرهای خوب از سوریه اعلام کرد: با ایجاد ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و ورود چین و روسیه به معادله حل بحران سوریه خبرهای خوبی از سوریه به گوش می‌رسد. این اتفاقات در پرتو حمایت قاطعانه ایران از سوریه رقم خورده است.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت‌های اقتصادی دولت توضیح داد: بیکاری به شدت جوانان را ناراحت کرده است. باید چاره ای برای حل این مشکل اندیشید.

شفیعی از عدم پرداخت وجه خرید تضمینی گندم کشاورزان توسط وزارت جهاد کشاورزی انتقاد کرد.

کد N976434

وبگردی