آفتاب
نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی:

واکنش به دست دادن ظریف با اوباما/ تاریخ پر از اتفاقات اتفاقی است

واکنش به دست دادن ظریف با اوباما/ تاریخ پر از اتفاقات اتفاقی است

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به مواجهه ظریف و اوباما گفت: آقای ظریف چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با آن دستی که به خون ملت های مسلمان و ملت ایران آغشته است، دست ندهی.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، حمید رسائی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: ۲ سال قبل گفتند به طور اتفاقی آقای روحانی با اوباما صحبت کرده است، سال قبل گفتند به طور اتفاقی آقای ظریف با آقای کری نیم ساعت قدم زده است، امسال نیز گفتند به طور اتفاقی آقای ظریف با آقای اوباما مواجه شدند و دست دادند. حتما سال آینده می گویند به طور اتفاقی آقای ظریف و اوباما همدیگر را بغل کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: تاریخ پر از این اتفاقات اتفاقی است. به طور اتفاقی یک سری از فرماندهان امام حسن (ع)، امام حسن (ع) را تنها گذاشتند، به طور اتفاقی عده ای به لشگر یزید پیوستند و عاشورا رقم خورد. اما از یاد نبریم به طور اتفاقی همه اینها از گندم ری محروم شدند.

وی گفت: آقای ظریف چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با آن دست چدنی دست ندهی، چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی که با دستی که به خون ملت های مسلمان و ملت ایران آغشته است، دست ندهی؟ ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به حضور آقای محسنی جانباز ۷۰ درصد در جایگاه مهمانان مجلس گفت: ایشان در دیدار با رهبر انقلاب صحبتی داشتند مبنی بر اینکه آمریکا تلاش دارد با تصویب برجام پای خود را لای در مذاکره بگذارد و دائماً به بهانه های مختلف با ایران مذاکره کند، گویا دوستان مجلس به این موضوع توجه نمی کنند که رهبری فرمودند این موضوع را به من نگویید، به همانهایی بگویید که فکر می کنید توجه ندارند.

بر اساس این گزارش، فیلم دیدار مقام معظم رهبری و صحبت هایشان با آقای محسنی در صحن علنی مجلس پخش شد.

وی خطاب به نمایندگان تصریح کرد: مبادا به طور اتفاقی سند ذلت این ملت در این مجلس تصویب شود.

کد N976394

وبگردی