آفتاب

آریایی‌نژاد: به جای عزل و نصب‌ها به فکر تربیت مدیرانی کار بلد باشیم

آریایی‌نژاد: به جای عزل و نصب‌ها به فکر تربیت مدیرانی کار بلد باشیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که عزل و نصب ها افزایش معنی داری پیدا کرده است گفت: به جای عزل و نصب های برخاسته از احساس سیاسی به فکر تربیت مدیرانی کار بلد برای همه ادوار باشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احمد آریایی‌نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: این روزها رژیم اشغالگر قدس، قند در دلش آب می‌کند و با دُمش گردو می‌شکند و حوادث غیر مترقبه و ناگهانی از طبیعت ، به سیاست سرایت کرده ، آقای ظریف با مجریان، طراحان و حامیان خیانت و جنایت در خاورمیانه و آفریقا دست می‌دهد خدا کند هیچ وقت همدست نشوند.

وی افزود: طی دیدار تشریفاتی از پارچین نمونه‌برداری می‌شود ، به ستاد حوادث غیرمترقبه توصیه می‌کنم مقداری بودجه به حوادث غیر مترقبه سیاسی اختصاص دهد تا نکند گرفتار طوفانی، سیلی و زلزله‌ای سیاسی شویم.

نماینده مردم ملایر در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: عزل و نصب‌ها افزایش معنی داری پیدا کرده است، بنده با سی سال تجربه که از هیچ جناح و جریان سیاسی پست و سمت نگرفتم به همه گروه‌ها و سلایق سیاسی می گویم که رأی مردم با این اقدامات تغییر نمی‌کند و حتی ممکن است جواب معکوس دهد که معمولا این گونه بوده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه اظهار کرد: یادمان باشد پاشنه درب انتخابات هر یکی دو سال می چرخد پس به جای عزل و نصب های برخاسته از احساس سیاسی به فکر تربیت مدیرانی کار بلد برای همه ادوار باشیم.

آریایی نژاد در بخش دیگری از نطق خود با تاکید بر این که خلاء تربیت مدیر سالیان سال است که کشور را دچار مشکل کرده است، گفت: در شهرستان ملایر هم در دولت قبل وهم در دولت فعلی مدت های مدیدی فاقد معاون عمرانی فرماندار بوده است لذا از استاندار درخواست دارم هر چه زودتر به این رسیدگی کند.

وی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی در دولت چه جایگاهی دارد؟ اگر جلوی واردات بی رویه از برخی کالاهایی که امکان تولید داخل وجود دارد گرفته شود کار برای کارگران ایرانی هم ایجاد می‌شود.

این نماینده مجلس به مشکلات فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از مدارس انتخاب رشته برای دانش آموزان اجبار می‌شود و این مساله موجب نارضایتی خانواده‌ها شده است در حالی که باید با ارائه راهکارهای مناسب به دنبال ایجاد انگیزه باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان ضمن بیان برخی از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اظهار کرد: از قوه قضاییه هم به خاطر برخورد با دانه درشت‌ها تشکر می‌کنم اما تاخیر این شائبه را به وجود می آورد که با آقازاده‌ها مقداری با احتیاط‌تر برخورد می‌شود اگر قاطعانه برخورد شود کسی جرأت نمی‌کند تخطی کند.

انتهای پیام

کد N976368

وبگردی