آفتاب
هشدار دولت جدید کانبرا؛

"سیاست حفاظت ار مرزها در استرالیا تغییر نکرده است "

"سیاست حفاظت ار مرزها در استرالیا تغییر نکرده است "

وزیر مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا بار دیگر تاکید کرده است که سیاست‌های حفاظت از مرزها در استرالیا در نتیجه واکنش بشردوستانه استرالیا در قبال بحران سوریه و به روی کار آمدن نخست وزیر جدید، هیچ تغییری نکرده و تعدیل نشده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پیتر داتن، در این زمینه گفته است: قاچاقچیان انسان همواره مترصد آن هستند که از هر تغییری برای سوء استفاده از افراد آسیب پذیر استفاده کنند. ما قاچاق انسان را تحمل نمی‌کنیم و سیاستمان، با وجود اینکه سخت گیرانه است، ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ما همچنان به اجرای سیاست‌های قاطعانه‌مان ادامه خواهیم داد تا از مورد سوء استفاده قرار گرفتن افراد آسیب پذیر به دست مجرمان و کشته شدن افراد در دریا جلوگیری کنیم و تجارت قاچاقچیان انسان را پایان دهیم.

این وزیر استرالیایی تاکید کرده است: استرالیا همچنان به سیاست بازگرداندن بدون مخاطره قایق‌ها ادامه خواهد داد و افراد را برای بررسی وضعیت و اسکان مجدد - بدون توجه به کشوری که از آن آمده اند - به کشور ثالث خواهد فرستاد. کسانی که تلاش کنند به طور غیرقانونی با قایق به استرالیا سفر کنند هیچگاه در استرالیا اسکان نخواهند یافت و کسانی که بدون ویزا در مانوس یا نائورو هستند در استرالیا اسکان مجدد داده نمی‌شوند. من پیام روشنی برای تمام کسانی دارم که قصد دارند سوار بر قایق به طور غیرقانونی به استرالیا سفر کنند؛ سیاست ما تغییر نکرده و نخواهد کرد. قوانین شامل حال همه خواهد شد و هیچ استثنایی وجود ندارد. راهِ سفر به استرالیا با قایق همچنان بسته است.

انتهای پیام

کد N976228

وبگردی