آفتاب
در واکنش به یورش مکرر صهیونیست‌ها؛

قسام: بی‌حرمتی به مسجدالاقصی منطقه را به آتش می‌کشد/ فراخوان حماس برای تظاهرات گسترده

قسام: بی‌حرمتی به مسجدالاقصی منطقه را به آتش می‌کشد/ فراخوان حماس برای تظاهرات گسترده

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور فراخوانی خواستار راهپیمایی گسترده فلسطینیان به منظور اعلام همبستگی با مسجدالاقصی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه که در پی تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی طی روزها و هفته‌های اخیر صادر شد، از عموم ملت فلسطین دعوت شده در راهپیمایی گسترده روز جمعه در مقابل مسجد "بیره" در مرکز رام‌الله مشارکت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی اخیرا حملات و تجاوزات علیه مسجدالاقصی را شدت بخشیده و بارها اقدام به هتک حرمت این مسجد و سرکوب نمازگزاران فلسطینی در داخل آن کرده‌اند که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی و یا بازداشت شده‌اند.

هدف رژیم صهیونیستی از این اقدامات سلطه بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن است.

گردان‌های عزالدین قسام: هرگونه بی‌حرمتی به مسجدالاقصی منطقه را به آتش می‌کشد

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز رژیم صهیونیستی را از هرگونه تعرض و بی‌احترامی به مسجد مبارک‌الاقصی بر حذر داشت.

گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای به زبان عبری تصریح کرد که هرگونه تعرض به مسجدالاقصی سراسر منطقه را به آتش خواهد کشید و کسی قادر به کنترل آن نخواهد بود.

همزمان با صدور بیانیه قسام، سراسر شهرهای کرانه باختری صحنه تظاهرات‌های گسترده فلسطینیان در حمایت از مسجدالاقصی و محکومیت تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه این مسجد مبارک است. نظامیان صهیونیست اقدام به سرکوب این تظاهرات‌ها کردند که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N976227

وبگردی