آفتاب
رییس کل دادگستری کرمانشاه:

دشمنان با نشان دادن چهره خشن از اسلام به‌دنبال اغواگری هستند

دشمنان با نشان دادن چهره خشن از اسلام به‌دنبال اغواگری هستند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دشمنان با نشان دادن چهره خشن از اسلام به‌دنبال اغواگری هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در دیدار جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: همواره و در همه حال باید از شهدا به نیکی یاد کنیم و استمداد از شفاعت آنها را در زندگی خود به کار بندیم.

عدالت‌خواه تصریح کرد: اشخاص مهم زیر ذره‌بین هستند. رفتار بهنجار یک فرزند شهید باعث شادی مردم می شود و به تبع آن دلسری و اندوه دشمنان را به دنبال دارد؛ بنابراین وظیفه کسانی که در راه آرمان ها قدم بر می دارند کمتر از کسانی نیست که در راه این آرمان ها به مقام شهادت نائل آمدند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با توصیه به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در جهت روشنگری افزود: توطئه‌های زیادی برای اسلام و خصوصا ایران اسلامی توسط دشمنان تدارک دیده شده و با نشان دادن چهره‌ای خشن و بد از اسلام سعی دارند زمینه اغواگری و سوءاستفاده از دین اسلام را برای معاندین فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، بنابراین تا جایی که ممکن است باید روشنگری کنیم تا تبلیغات کینه توزانه دشمنان راه به جایی نبرد.

وی افزود: کسی که به شهادت رسیده است آرمانی بالاتر از زندگی دنیوی را برگزیده و پس از ایشان بر بازماندگان است که با احساس تکلیف بیشتر راه او و آرمانهایش را زنده نگه دارند.

عدالتخواه گفت: مسئولیت کسانی که در جایگاه های خاص هستند، همچون ایثارگران و خانواده های معظم شهدا بیش از سایر اقشار جامعه است.

وی در ادامه با گریزی به کار در دستگاه قضا یادآور شد: کار در دستگاه قضایی سختی و مصائب خاص خودش را دارد، کما اینکه در سال گذشته ما چند نفر از همکاران خود را از دست دادیم و در این میان بودند کسانی مثل شهید قنبری که جان خود را به‌خاطر کار خود از دست دادند. هر چند خون شهید راه‌گشاست، اما خلاء این عزیزان سال‌ها طول می کشد تا پر شود.

انتهای پیام

کد N975628

وبگردی