آفتاب

بشار اسد فاجعه منا را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری ایران تسلیت گفت

بشار اسد فاجعه منا را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری ایران تسلیت گفت

ایسنا نوشت:بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامهای جداگانه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی را در حادثه منا تسلیت گفت.

 متن پیام بشار اسد به مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با اندوه و حزن فراوان و دل‌های سرشار از اعتقاد و ایمان به مشیت الهی، خبر جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج را دریافت نمودیم.

اینجانب به نام خود و به نام مردم عربی سوریه صادقانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی برادرانه خود را به حضرت‌عالی و مردم برادر ایران ابراز داشته و از خداوند قادر سبحان غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات، علو درجات و محشور شدن با صدیقین و نیکوکاران در والاترین درجات بهشت را برای شهدا و شفای عاجل را برای مجروحین خواستارم.

 

 

رئیس جمهور سوریه در پیام خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز آورده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج را دریافت نمودیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و با تسلیت قلبی گرم و همدردی برادرانه خود به نام خود و بنام مردم عربی سوریه این حادثه اندوهبار را به جنابعالی و مردم برادر ایران ابراز داشته و از خداوند قادر و متعال غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات و علو درجات شهدا را در بهشت و شفای عاجل مجروحین خواستارم.

 

 

2929

کد N975465

وبگردی