آفتاب

معمای جنایت در شرکت کاریابی

معمای جنایت در شرکت کاریابی

ایران نوشت: ساعت 4.5 عصر یکشنبه 5 مهرماه ساکنان کوچه بن‌بستی 3، 4 متری در تقاطع‌هاشمی-کارون با شنیدن سر و صدایی از طبقه اول ساختمانی اداری، پلیس را خبر کردند.

با گزارش این درگیری، تیمی از مأموران کلانتری 108 نواب در محل حاضر شدند و پس از ورود به واحد اداری محل درگیری در طبقه اول ساختمان، جسد یک مرد را در در وسط اتاق دیدند و این در حالی بود که زن نیمه‌جانی نیز در یکی از اتاق‌ها روی زمین افتاده بود. تحقیقات میدانی نشان داد این واحد متعلق به یک شرکت کاریابی است که از ساعت 9 صبح تا 6 عصر فعالیت می‌کند.
پس از حضور بازپرس مدیرروستا از شعبه 6 دادسرای امور جنایی و تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی در قتلگاه مشخص شد قربانی جنایت مردی 45 ساله بوده و زن زخمی که در کما و در شرایط بسیار وخیمی قرار دارد نیز 43 ساله بوده و هر دو کارمند شرکت بوده‌اند. بلافاصله پس از بررسی‌ها تحقیقات میدانی و محلی ادامه یافت و ساکنان و همسایگان اعلام کردند در زمان درگیری سه جوان را دیده‌اند که با دو موتور از محل گریخته‌اند.بنابر این گزارش، در حال حاضر تحقیقات بدون هیچ سرنخی ادامه دارد و پلیس امیدوار است با به هوش آمدن زن زخمی بتواند هویت قاتلان را مشخص کند.
کد N974439

وبگردی