آفتاب

پناهی: رژیم آل سعود در آینده ای نزدیک فرو خواهد پاشید

پناهی: رژیم آل سعود در آینده ای نزدیک فرو خواهد پاشید

مسئول عقیدتی و سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: وابستگی شدید فکری و اعتقادی رژیم آل سعود به غرب و استکبار جهانی این رژیم را تبدیل به حکومت مستبد وابسته بلوک غرب در جهان اسلام نموده است که با تکیه بر منابع اقتصادی خود موجب بی‌ثباتی منطقه شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی پناهی در جمع اقشار و متخصصین سازمان بسیج در مراسم معارفه مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی با اشاره به اهمیت تبیین ناکارآمدی نظام سیاسی آل سعود در فضای سیاسی جهان اسلام اظهار کرد: رژیم حاکم بر سرزمین ریاض با رفتارهای غیر معقولانه خود در دهه‌های اخیر بارها زمینه تضعیف جهان اسلام را مهیا نموده است که نمونه آن را می‌توان در شکل‌دهی و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند طالبان ، القاعده و داعش مشاهده نمود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه افزایش جنایات سیاسی و انسانی رژیم آل سعود در سال‌های اخیر موجب شد تا کشورهای اسلامی بیش از گذشته با چهره واقعی سیاست‌های ضد اسلامی این رژیم آشنا گردند.

وی با اشاره به جریان افشای اسناد آل سعود در ویکی لیکس گفت: در ماههای گذشته انتشار صدها هزار برگ از اسناد محرمانه وزارت امور خارجه رژیم آل سعود در پایگاه اینترنتی ویکی لیکس موجب شد تا مردم سراسر جهان و خصوصا ملل مسلمان با سیاستهای پلید این حکومت پادشاهی آشنا گردند و به این حقیقت واقف شوند که در دستهای پلید و نفتی آل سعود در شکل گیری تمام بحرانهای جهان اسلام نقش دارد .

این کارشناس و تحلیلگر علوم سیاسی افزود: پشتیبانی مالی از فتنه گران داخلی در سالهای 76 و 88 و همچنین سرکوب نظامی انقلابیون یمن در کنار ایجاد و حمایت از داعش و گروههای تروریستی در سوریه و عراق تنها بخشی از سابقه اقدامات رژیم آل سعود در بحران آفرینی های خاورمیانه است.

وی تاکید کرد: حوادث تلخ سال جاری بویژه حادثه خونین منا به وضوح اثبات نمود که رژیم سعودی حتی در مسائل حیثیتی خود توان مدیریت ندارد زیرا امروز این رژیم در حوزه ها و بخش های مختلف جهان اسلام درحال بحران آفرینی است و به این دلیل می توان در آینده ای نزدیک انتظار فروپاشی این رژیم را داشت.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در افزایش بصیرت افزایی بسیجیان گفت: رژیم آل سعود با بهره گیری از صدها رسانه خبری و اطلاع رسانی خود به دهها زبان دنیا در حال فرافکنی اقدامات خود و غبار آلود نمودن افکار عمومی جهانیان خصوصا در کشورهای اسلامی است و معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج بایستی با پرداختن بیش از پیش به مباحث بصیرت افزاریی موجب خنثی سازی تلاشهای فتنه گران خارجی و داخلی وابسته به این رژیم شود.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد مفتح به عنوان مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی معرفی شد.

انتهای پیام

کد N973355

وبگردی