آفتاب

زمانیان: به حقوق بازنشستگان رسیدگی شود

زمانیان: به حقوق بازنشستگان رسیدگی شود

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی نسبت به ضرورت برخورد بین المللی با آل سعود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا زمانیان دهکردی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و تسلیت به مناسبت فاجعه جان‌باختگان مسجدالحرام و حادثه منا،‌ در تذکری شفاهی گفت: پیگیری و تعیین تکلیف مفقودین استان‌های مختلف و زائران استان چهارمحال بختیاری و برخورد بین المللی با آل سعود منفور، خائن و بی‌کفایت ضرورت دارد.

وی همچنین خطاب به ریاست جمهور و هیات دولت افزود: توجه جدی به وضعیت کشاورزان در مسائل و مطالباتشان، بیمه‌های کشاورزی، تسهیلات بانکی در پروژه‌های کشاورزی ضروری است.

نماینده مردم شهرکرد همچنین در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به وضعیت پروژه‌های ورزشی و نیمه تمام شهرستان‌های شهرکرد و سامان، وضعیت نامطلوب هیات‌های ورزشی و نبود اعتبارات کافی و مناسب شد.

زمانیان در تذکری به وزیر نیرو افزود: به وضعیت نامناسب سیستم های فرسوده آب شرب شهرستان‌های شهرکرد و سامان و تامین اعتبارات برای فاضلاب شهرهای هفتجه جان و فرخ شهر رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین در تذکر دیگری به هیات دولت خواستار رسیدگی به حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شد و ادامه داد: وضعیت حقوقی این بازنشستگان مناسب نیست و آن‌ها برای اداره امور زندگی خود با مشکلات اساسی روبرو هستند.

وی در تذکری به رئیس سازمان بهزیستی خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب مسکن معلولین در شهرکرد و سامان شد و تصریح کرد: مسکن‌های مهر و تخلفات مختلف در آن، همچنین مسئله معیشتی، تحصیلی، درمانی و رفاهی معلولان مطلوب نیست.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب محیط زیست در استان‌ چهارمحال بختیاری و شهرستان‌های شهرکرد و سامان شد وافزود: رفع مشکل مردم به خصوص در روستاها ضروری است و باید از حفر تونل‌های گلاب 2 و بهشت آباد جلوگیری شده و در این زمینه قانون رعایت شود نه اینکه سیاسی کاری صورت پذیرد.

انتهای پیام

کد N972230

وبگردی