آفتاب
رحیم صفوی:

فاجعه منا نشان دهنده سوء مدیریت آل سعود است

فاجعه منا نشان دهنده سوء مدیریت آل سعود است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: فاجعه منا نشان دهنده سوء مدیریت آل سعود است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در حشیه رونمایی از کتاب مجموعه عکس شوق وصال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضرت ‌آقا بر اینکه خاطرات دفاع مقدس به نسل برومند جوان ارائه شود، تأکید دارند. کتاب شوق وصال مرکب از 300 عکس از دوران دفاع مقدس است که من در هر کدام از عکس‌ها اسامی عزیزانی که دست‌اندرکار بودند، مکان عکس‌ها و توضیح کوچکی برای عکس و احساسی که در آن زمان وجود داشته را زیرنویس کرده‌ام.

وی ادامه داد: امیدوارم این کتاب یک الگویی برای عزیزان بسیجی، ارتشی و جهاد سازندگی شود تا آنها هم خاطرات خود را به صورت کتاب در بیاورند و این مکتوبات مربوط به دفاع مقدس بتواند حال و هوای آن زمان‌ها را که در حقیقت حماسه مقاومت،‌ شجاعت و ایثار ملت ماست منتقل کند تا نسلی هوشمند، حماسه آفرین و توأم با شجاعت داشته باشیم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید فاجعه منا عمدی بوده است یا خیر، گفت: بعید می‌دانم این اتفاق عمدی بوده باشد، اما آنچه مشخص است عدم کفایت، صلاحیت و مدیریت آل سعود را نشان می‌دهد و بیشتر از همه اینکه آنها حاضر نیستند حتی یک عذرخواهی از ملل اسلامی بکنند و حتی حاضر نیستند به دولت و مسئولین ما اجازه بدهند که بروند و مجروحین را از سایر بیمارستان‌ها نجات دهند یا وضعیت مسئولین را مشخص کنند. این حرکات سعودی‌ها نشان می‌دهد که آنها از کمترین اخلاق و رفتار انسانی و سیاسی برخوردار نیستند.

انتهای پیام

کد N972091

وبگردی