آفتاب

مسئله سوریه محور دیدار وزیر خارجه امارات با دی میستورا در نیویورک

مسئله سوریه محور دیدار وزیر خارجه امارات با دی میستورا در نیویورک

وزیر خارجه امارات در حاشیه هفتادمین نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه و نیز رئیس این دوره نشست‌های نیویورک و همچنین برخی دیگر از مقامات بین‌المللی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه البیان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در دیدار با استفان دی میستورا، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه، ضمن اعلام موضعگیری خود درخصوص بحران سوریه به ارائه خلاصه‌ای از طرح دی‌میستورا در این زمینه گوش فرا داد.

وزیر خارجه امارات تاکید کرد: موضعگیری امارات نسبت به درگیری‌ها در سوریه است و توقف نهایی درگیری‌ها باید از راه‌حل سیاسی جامعی صورت گیرد.

وی در ادامه بر حمایت امارات از تمامی تلاش‌هایی که دی میستورا در زمینه موفقیت روندی سیاسی که ضامن توقف درگیری‌ها و ایجاد ثبات در کل منطقه باشد، تاکید کرد.

همچنین شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در دیدار با دی میستورا به خدمات و کمک‌هایی که این کشور در چارچوب کمیساریای پناهندگان سازمان ملل و یا به شکل مستقیم به چادرهای پناهندگان سوری در اردن ارائه کرده پرداخت و تاکید کرد امارات به ادامه حمایت‌ها از مردم سوریه پایبند است.

انتهای پیام

کد N971988

وبگردی