آفتاب
/فاجعه منا/

جامعه روحانیت مبارز :حاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگو باشند

جامعه روحانیت مبارز :حاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگو باشند

جامعه روحانیت مبارز تهران در پی فاجعه منا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

جان باختن مهاجران الی الله در جشن قربانی و تقرب به حضرت رب العالمین در حال طرد شیاطین را به ملت شریف ایران و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنیم و اطمینان داریم پاداش بزرگ الهی در انتظار این ضیوف الرحمان است. برای آسیب دیدگان و همه زائران بیت الله آرزوی سلامت و انجام مقبول اعمال و مناسک داریم. بی شک حاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگوی مسئولیت ناشناسی و بی توجهی به امنیت و سلامت زائران حرم الهی باشند.

امت اسلامی در این ایام تاوان سنگین جنگ طلبی، ماجراجویی و زیر پاگذاشتن احکام مسلم اسلامی و پایمال شدن جان و مال مسلمانان بی شمار چه در سرزمین وحی و چه در دیگر اماکن اسلامی توسط حکام ضد اسلام آل سعود را می پردازند.

جامعه روحانیت مبارز به دولت ظالم واز خدا بی خبر عربستان هشدار می دهد، انتقام الهی نزدیک است و از ملت بزرگ اسلام می خواهد که همه به حبل الهی تمسک کنند و با وحدت و همدلی سایه شوم استکبار، صهیونیزم، حکام خود فروخته و ضد مردمی و جریان های افراطی و ضد اسلامی را کنار زنند.

ان شاءالله

از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و سرافرازی ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه خدمتگزاران نظام اسلامی را خواستاریم.

انتهای پیام

کد N970749

وبگردی