آفتاب
تحولات فلسطین؛

شهادت یک فلسطینی دیگر/ حمله صهیونیستها به تیم خبرگزاری فرانسه

شهادت یک فلسطینی دیگر/ حمله صهیونیستها به تیم خبرگزاری فرانسه

صهیونیستها در کرانه باختری پس از به شهادت رساندن یک فلسطینی دیگر به سوی خبرنگارانی که در حال تهیه خبر مربوط به این حادثه بودند نیز حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، نظامیان صهیونیست در حمله به تیم رسانه ای این خبرگزاری دوربین و تجهیزات آنها را نابود کردند. خبرنگاران این خبرگزاری در کرانه باختری بعد از کشته شدن یک فلسطینی مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

آندره برناردی خبرنگار ایتالیایی الاصل خبرگزاری فرانسه و همکارش عباس مومنی عکاس فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست مورد حمله قرار گرفتند. آنها می گویند در حال تهیه خبر از فلسطینی کشته شده توسط صهیونیستها بودند.

به گفته خبرنگاران، نظامیان اسرائیلی در حمله به آنها دوربین آنها را شکستند و بقیه تجهیزات آنها را گرفتند. روز جمعه صدها نفر از مردم فلسطین در کرانه باختری با نیروهای صهیونیست در بیت فارق بعد از مراسم خاکسپاری احمد خطاطبه جوان ۲۶ ساله فلسطینی درگیر شدند.

وی در جریان تظاهرات فلسطینی ها نزدیک نابلس واقع در شمال کرانه باختری از سوی نیروهای اسرائیلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. صهیونیستها ادعا می کنند به خاطر پرتاب سنگ و بمب های آتش زا به سوی این جوان فلسطینی شلیک کرده اند.

کد N969833

وبگردی