آفتاب
/فاجعه منا/

نماینده کرج: آل سعود نمی‌تواند حرمین شرفین را اداره کند

نماینده کرج: آل سعود نمی‌تواند حرمین شرفین را اداره کند

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود نمی‌تواند حرمین شرفین را اداره کند.

عزیزاکبریان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: حادثه منا فاجعه‌ای بزرگ بود که شیرینی عید قربان را به کام حجاج تلخ کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات دریافتی از چگونگی وقوع این حادثه، بدیهی است عامل کشته شدن این تعداد افراد بی‌گناه چیزی جز ضعف مدیریت و بی‌کفایتی رژیم آل سعود نبوده است.

اکبریان افزود: در این حادثه جمع کثیری از مسلمانان از جمله هموطنان ما کشته شدند که برای همدردی با خانواده‌های این عزیزان و نشان دادن عمق فاجعه سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

وی ادامه داد: حمله وحشیانه آل‌سعود به مردم بی‌پناه یمن نشان می‌دهد که برای آنها فرقی نمی‌کند که چند نفر از مسلمانان درآتش جنگ افروزی آنها بسوزند.

نماینده کرج تصریح کرد: بدون شک کشته شدن حجاج بی‌گناه در حادثه منا نیز برای سران رژیم آل سعود نیز تفاوتی ندارد و در روند مدیریتی آنها تغییری ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: حادثه تلخ منا اتفاقی نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت به همین دلیل باید به رژیم آل سعود فشار آورده شود تا در روند مدیریتی خود تجدید نظرکنند.

اکبریان ابراز کرد: هرشخص یا اشخاصی باعث وقوع این اتفاق هستند باید پاسخگو باشند و نباید به همین سادگی ازکنار این حادثه گذشت.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جان باختن زائران در خانه خدا برای ملت ایران حادثه بسیار ناگواری محسوب می‌شود و از خدا می‌خواهیم که روح همه این از دست رفتگان را غریق رحمت کند.

انتهای پیام

کد N969548

وبگردی