آفتاب
با اشاره به تصویب قانون مقابله با پرتاب سنگ با شلیک گلوله؛

قره‌سید: اسرائیل آخرین نفس‌هایش را می‌کشد

قره‌سید: اسرائیل آخرین نفس‌هایش را می‌کشد

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تصویب و اجرای قانونی برای مقابله با پرتاب سنگ با گلوله به دنبال دیده شدن در دنیاست، حال اینکه نفس‌های آخرش را می‌کشد.

میرهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تصویب قانون جدیدی در رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با پرتاب سنگ با شلیک گلوله، گفت: همواره شیوه رژیم صهیونیستی غاصب، گلوله در برابر سنگ بوده است که این رویه توازن عادلانه‌ای در برخورد سیاسی نیست.

وی ادامه داد : از آن جا که اسرائیل در گوشه انزوایی قرار گرفته است، می‌خواهد با این حرکات نابسامان در دنیا دیده شود و موجودیتش را به اثبات برساند حال اینکه طبق پیش‌بینی‌های سیستم‌های حقوقی وسیاسی دنیا، اسرائیل تا 25 سال آینده مشروعیت نداشته‌ و پایه‌های حکومتش را از دست خواهد داد.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار کودکان و زنان بی‌سرپناه و غیر نظامی به دنبال دیده شدن در دنیا است،‌ گفت: هر آزاده و اندیشمندی می‌داند که گلوله در برابر سنگ توازن درستی در برخوردهای سیاسی دنیا نیست از این حیث می‌توان گفت که اسرائیل با این اقدامات آخرین نفس‌هایش را می‌کشد.

قره سیدرومیانی تاکید کرد که این حرکات غیراخلاقی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی موجب انزجار بیشتر مردم دنیا از این رژیم می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه گره اخوت بین مردم ایران و فلسطین، گره‌ای ازلی و ابدی است، گفت: این اتحاد و ارتباط الهی است و تا دنیا دنیاست ایران اسلامی از فلسطین محروم و مظلوم دفاع خواهد کرد که راهپیمایی مردم بعد از نمازجمعه هفته گذشته در حمایت از مردم فلسطین را می‌توان در این راستا ارزیابی کرد.

انتهای پیام

کد N969259

وبگردی