آفتاب
«حماس» و «جهاد اسلامی» فلسطین:

انتقام شهادت دختر ۱۸ ساله فلسطینی را از صهیونیستها خواهیم گرفت

انتقام شهادت دختر ۱۸ ساله فلسطینی را از صهیونیستها خواهیم گرفت

جنبش‌های «حماس» و «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه ای مشترک در خصوص شهادت دختر ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها تصریح کردند: انتقام شهادت این دختر را از صهیونیستها می گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، دو جنبش «حماس» و «جهاد اسلامی» امروز چهارشنبه در خصوص شهادت «هدیل الهشلمون» دختر ۱۸ ساله فلسطینی توسط صهیونیستها بیانیه صادر کردند.

بر اساس این گزارش، این دو جنبش در بیانیه خود ضمن محکومیت شدید اقدام نظامیان صهیونیست در آتش گشودن به سمت الهشملون در کرانه باختری تأکید کردند: صهیونیستها منتظر انتقام این جنایت خود باشند.

در بیانیه این دو جنبش مقاومت همچنین آمده است: صهیونیستها باید از خشم مردم فلسطین که ناشی از جنایت های روزمره آنهاست در هراس باشند.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته به سمت «هدیل الهشلمون» دختر ۱۸ ساله فلسطینی در الخلیل واقع در کرانه باختری آتش گشودند که این اقدام منجر به زخمی شدن وی شد.

پس از انتقال الهشلمون به بیمارستان، وی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید. پیش از این دختر ۱۸ ساله نیز یک جوان فلسطینی دیگر توسط صهیونیستها به شهادت رسیده بود.

کد N968054

وبگردی