آفتاب

درخواست حماس و جهاد برای گرفتن انتقام خون شهیده فلسطینی

درخواست حماس و جهاد برای گرفتن انتقام خون شهیده فلسطینی

جنبش حماس و جهاد اسلامی خواهان گرفتن انتقام خون دختر فلسطینی شدند که به دست نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیانیه جنبش حماس در فلسطین آمده است: ما شهادت هدیل الهشلمون که به دست نیروهای اسرائیلی به شهادت رسید تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که باید انتقام خون این دختر فلسطینی را از اشغالگران غاصب صهیونیستی بگیریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای اسرائیلی با خونسردی کامل به سمت این دختر فلسطینی در خیابان الشهداء واقع در مرکز شهر الخلیل شلیک کردند و وی را به شهادت رساندند. آنها فلسطینی‌ها را در هر جایی که بخواهند مورد هدف قرار می‌دهند. خون این شهیده فلسطینی و شهید ضیاء تلاحمه که چند سال ساعت بعد از وی به شهادت رسید نشاندهنده درستی مسیری است که در آن حرکت می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: تصاویری که از شلیک به سمت شهیده فلسطینی منتشر شده هیچ جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد که سربازهای اشغالگر با خونسردی کامل و وحشی‌گری بی اندازه به سمت دختری شلیک کردند که هیچ خطری برای آنها نداشت.

حماس از نهادهای حقوقی داخلی و بین‌المللی خواست تا جنایت‌های رژیم اسرائیل را در حق مردم فلسطین ثبت کرده و این رژیم را محکوم کنند.

حماس اعلام کرد که سلاح مقاومت تنها راه برای رویارویی با اشغالگران و توقف جنایت‌های آنها است و هر سلاحی که به سمت فلسطینی‌ها نشانه رفته باشد قطعا نماینده این مردم و ارزش‌های آن نخواهد بود.

یک منبع در جنبش جهاد نیز عنوان داشت که ارتش رژیم صهیونیستی به جنایت‌های وحشیانه خود علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

وی مسئولیت کامل این جنایت را متوجه اسرائیل دانسته و از فلسطینیان خواست تا برای رویارویی با این جنایت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N967473

وبگردی