آفتاب
ثروتی در گفت‌وگو با ایسنا:

انقلاب اسلامی محدود به زمان و مکان نیست

انقلاب اسلامی محدود به زمان و مکان نیست

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما محدود به ایران نیست که مقید به زمان و مکان باشد بلکه جهانی است و تا برقراری عدل و داد ادامه دارد.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: به نظر می‌رسد هدف از انقلاب اسلامی همواره باید مدنظر باشد و این هدف هم برای مسئولان و هم برای کل آحاد جامعه فراموش نشود.

وی افزود:‌ هدفمان از انقلاب اسلامی، اجرای اسلام بوده است که تمام شدنی نیست و تمام ابعاد آن اعم از فرهنگ، عدالت و اقتصادی اسلامی، رفع ظلم و ستم و تبعیض‌ها هدفش اجرای قوانین اسلام است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد:‌ در واقع انقلاب ما محدود به ایران نمی‌شود و مانند سایر انقلاب‌ها نیست که محدود به زمان و مکان باشد، انقلاب ما جهانی است و تا برقراری عدل و داد و رفع ظلم و ستم در کل دنیا ادامه دارد لذا تمام شدنی نیست و کشور ما تنها کشوری است که در قانون اساسی آن کمک به مظلومین ذکر شده که اعتقادمان هم اجرای اسلام است.

ثروتی در ادامه ظهار کرد: در حال حاضر آمریکا و پیروان آن نمود عینی ظلم و بدی هستند و مبارزه واقعی با آمریکا است در واقع دوستی با آمریکا هیچ موقع امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ما مستمر و جاری است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در نظر داشته باشند که حفظ اسلام و دستاوردهای نظام اسلامی همواره مورد توجه باشد به عنوان مثال اگر ما در بحث هسته‌ای نرمش قهرمانانه با آمریکا داشتیم به مفهوم این نیست که مشکل حل شده است چون آمریکا به دنبال این است که ما را تغییر دهد و ما هم به دنبال تغییر آمریکا هستیم اما با این تفاوت که ما می‌خواهیم با رحمت و آگاهی و علم و تقوا آمریکا را در مسیر درستی هدایت کنیم.

انتهای پیام

کد N967069

وبگردی