آفتاب
پس از شهادت نوجوان فلسطینی؛

یک دختر فلسطینی دیگر در کرانه باختری به شهادت رسید

یک دختر فلسطینی دیگر در کرانه باختری به شهادت رسید

یک دختر فلسطینی که امروز سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری به شدت مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، یک دختر فلسطینی که امروز سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری به شدت مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست مدعی هستند که به دلیل تلاش این دختر برای حمله به نیروهای امنیتی اقدام به تیراندازی به سمت وی کرده اند.

این در حالی است که صبح امروز همچنین یک نوجوان فلسطینی به نام «ضیاء عبد الحلیم محمود» از اهالی «دورا» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب «الخلیل» واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود کادر هلال احمر فلسطین و روزنامه نگاران به محل شهادت نوجوان فلسطینی جلوگیری کرده و ورودی های تمام منطقه را بستند. صهیونیست ها محل شهادت این نوجوان فلسطینی را منطقه بسته نظامی اعلام کرده و پیکر شهید را به مکان نامعلومی انتقال دادند.

پس از این حادثه و به دنبال انتشار خبر شهادت این نوجوان، شماری از شهروندان فلسطینی با نظامیان درگیر شدند که به علت استفاده صهیونیست ها از گازهای اشک آور شماری از فلسطینی ها دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن معترضین به طرف خانه های فلسطینیان بمب های صوتی و گازهای اشک آور پرتاب کردند.

کد N966952

وبگردی