آفتاب

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات به همراه نمایشگاه جانبی روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را با محور سازوکارهای سنجش، پایش و کنترل در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار می کند.

در فراخوان این همایش برای پذیرش مقالات از تمامی دانشجویان، متخصصان و کارشناسان حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات دعوت شده تا مقاله های خود را نهایتا تا ۱۵ آبان ماه جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

مواردی همچون معیارها، شاخص ها و متریک ها در حوزه فاوا، نظام های مدیریت و فرایند سنجش، پایش و کنترل IT، سنجش کیفی خدمات و محصولات فناوری اطلاعات و مدیریت دارایی‏های فناوری اطلاعات در سازمان ها از دیگر محورهای این همایش هستند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده در کمیته علمی چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلات، انتخاب کارفرمای برتر در حوزه برون سپاری پروژه های IT و همچنین برگزاری نشست مشترک بخش دولتی و خصوصی در خصوص «چالش‌های تعریف و اجرای پروژه‌های مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات» از جمله برنامه های ویژه این همایش هستند؛ همچنین یک نمایشگاه جانبی به منظور معرفی فعالیتها و خدمات شرکت های فعال در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و حوزه های مشاوره برگزار می شود.

ارائه تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق سازمان ها و نهادهای مختلف در بخش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات و بررسی مشکلات مشاوران فاوا در طراحی و اجرای پروژه های سنجش، پایش و کنترل از دیگر موضوعاتی هستند که در این همایش به آن توجه خواهد شد.

کد N966299

وبگردی