آفتاب
با شعار «قدس هرگز یهودی نخواهد شد»؛

جنبش «۱۴ فوریه» بحرین برای حمایت از بیت‌المقدس فراخوان داد

جنبش «۱۴ فوریه» بحرین برای حمایت از بیت‌المقدس فراخوان داد

جنبش «۱۴ فوریه» بحرین با صدور بیانیه‌ای از مردم این کشور خواست تا به منظور اعلام حمایت خود از بیت‌المقدس با شعار «قدس هرگز یهودی نخواهد شد» تظاهرات گسترده برپا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «صوت المنامه»، جنبش «۱۴ فوریه» بحرین با صدور بیانیه ای هتک حرمت های نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود آورده است: صهیونیستها بار دیگر نشان دادند که از هیچ کوششی برای کشتار مردم فلسطین دریغ نمی کنند.

این جنبش در بیانیه خود از مردم بحرین خواست تا تحت شعار «قدس هرگز یهودی نخواهد شد» در نقاط مختلف این کشور تظاهرات گسترده برپا کنند.

پیشتر نیز حزب الله لبنان در محکومیت یورش روز گذشته صهیونیستها به مسجدالاقصی بیانیه صادر کرده بود.

در بیانیه حزب الله آمده است بود: هدف صهیونیستها از حملات مکرر به مسجدالاقصی و هتک حرمت به آن، نابودی کامل این مسجد مقدس است.

حزب الله لبنان در این بیانیه ضمن «وحشیانه» توصیف کردن این حملات، تصریح کرده بود: در حال حاضر شاهد سکوت برنامه ریزی شده کشورهای عربی در قبال این مسأله و همکاری شرم آور کشورهای بین المللی با تل آویو هستیم.

حزب الله در بیانیه خود همچنین آورده بود: این تجاوز آشکار به خوبی حاکی از حجم توطئه ای است که برای مسجدالاقصی تدارک دیده شده است؛ توطئه ای که هدف آن تقسیم مسجدالاقصی است.

کد N965452

وبگردی