آفتاب
غریبانی:

شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تشکیل می‌شود

شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تشکیل می‌شود

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ‌با تکذیب خبر انحلال کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم «شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان» را تشکیل دهیم.

علی محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: ما نامه‌ای هم تهیه کرده و برای آقای خاتمی فرستاده و منتظر جواب ایشان هستیم.

وی با بیان اینکه قرار است این شورا در مرکز سیاست‌گذاری کند، افزود: ما بنا نداریم کمیته انتخابات شورای هماهنگی یا کمیته راهبردی را منحل کنیم. پیشنهاد ما هم در مورد ترکیب شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان هم این است که این شورا مرکب از 21 عضو شورای هماهنگی و 11 عضو کمیته راهبردی باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین خاطر نشان کرد: در نامه خود به آقای خاتمی ذکر کرده‌ایم که هدف ما ایجاد وحدت رویه بین اصلاح طلبان است. قرار نیست هیچ کمیته یا شورایی در مرکز یا شهرستان‌ها منحل شود.

وی در پایان درباره شایعه انحلال کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر قرار باشد کمیته ای منحل شود حتما با حفظ حرمت مسؤول آن کمیته انجام می‌شود. آقای رهامی برای کمیته انتخابات زحمات زیادی کشیده‌اند و ما هم بنا نداریم این کمیته را منحل کنیم.

انتهای پیام

کد N965285

وبگردی