آفتاب
دادستان کل کشور تاکید کرد

صیانت از نرخ پایین جرائم در استان یزد

صیانت از نرخ پایین جرائم در استان یزد

دادستان کل کشور گفت: وضعیت امنیت استان یزد مطلوب و نرخ جرائم بسیار پایین است و باید تلاش شود این وضعیت حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای قضایی استان یزد اظهار کرد: فرهنگ دین مداری و تدین مردم این استان، یزد را در زمره استان‌های امن کشور قرار داده است.

وی ابراز کرد: صیانت از وضعیت موجود نیازمند تمهیدات و حضور پویا و اثربخش مردم و مسئولان در عرصه پیشگیری از وقوع جرم است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: جامعه مبتنی بر معنویت‌، اخلاق و قانون جامعه ای مطلوب است و این مهم در استان یزد با لحاظ تربیت اخلاقی و اسلامی مردم، ظهور و بروز دارد.

وی تصریح کرد: کاهش جرائم این استان در همه زمینه‌ها بوده و علاوه بر نرخ پایین جرائم اجتماعی، این استان در نظام پولی، مسائل اقتصادی و واردات و صادرات نیز از کمترین نرخ جرم برخوردار بوده است و این مساله مسئولیتی است بر دوش مردم و مسئولان تا با حفظ وضعیت موجود در جهت جامعه ای عاری از جرم و جنایت گام بردارند.

دادستان کل کشور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته مجموعه قضایی استان یزد، تصریح کرد: همدلی و همزبانی مسئولان قضایی استان یزد و مدیریت خوب حاکم بر آن زبانزد است و امید است با تأسی از روح بلند و ملکوتی شهدا و آیات عظام این استان مسئولان آن همواره موفق باشند.

رییسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود وضعیت عملکردی دادسراهای استان یزد را خوب ارزیابی و بیان کرد: فقط در دو حوزه قضایی کمبود کادر قضایی مشکلاتی را ایجاد کرده است که در تلاش هستیم با رفع این مشکل وضعیت خدمات‌رسانی به مردم را بهبود بخشیم.

انتهای پیام

کد N965192

وبگردی