آفتاب

یک شرکت اتریشی خواستار مشارکت در پروژه‌های نفت و گاز ایران شد

یک شرکت اتریشی خواستار مشارکت در پروژه‌های نفت و گاز ایران شد

ایرنا نوشت: مدیر عامل جدید شرکت نفت و گاز اتریشی ''او ام وی'' گفت: در مدتی که تحریم ها در ایران پایدار است، ما مطالعات خود را در مورد سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه های پتروشیمی و نفت ایران برای همکاری های بعدی انجام می دهیم.

«راینر زیله» در مصاحبه با روزنامه ''ویرتشافت بلات'' افزود: بعد از پایان تحریم ها، قصد مذاکره با شرکت ملی نفت ایران را در زمینه اجرای پروژه های مختلف داریم و امیدواریم که بتوانیم به نتایج خوبی نیز برسیم.

مدیرعامل شرکت 'او ام وی' خاطر نشان کرد: ما تمرکزمان را بر روی سرعت بخشیدن به انتقال گاز و نفت ایران به اروپا گذاشته ایم و در حال بررسی گسترش زیر ساخت ها برای تحقق این پروژه هستیم.

راینر زیله تاکید کرد: علاوه بر این که تقاضای کافی برای گاز طبیعی در منطقه وجود دارد، پتانسیل عظیمی نیز برای افزایش عملکرد در این زمینه ها وجود دارد زیرا شرکت ما فنآوری های بسیار قوی در این زمینه دارد و ما می توانیم در پروژه های نفت و گاز ایران مشارکت خوبی داشته باشیم.

مقر اصلی شرکت نفت و گاز اتریشی 'او ام وی' که در زمینه اکتشاف، استخراج و بازاریابی نفت خام و گاز طبیعی و همچنین تولید برق فعالیت می کند، در شهر وین است.

این شرکت با تمرکز بر بخش های اکتشاف و تولید، از نظر عملیاتی در سه بخش اکتشاف و تولید نفت خام، اکتشاف و تولید گاز طبیعی و اکتشاف و تولید گاز مایع فعالیت می کند.
شرکت 'او ام وی' بیشتر در کشورهای اتحادیه اروپا فعالیت می کند و حدود دو سوم از نفت و گاز خود را از کشورهای رومانی و اتریش تهیه می کند و در نظر دارد فعالیت خود را در زمینه اکتشاف و تولید در منطقه دریای خزر، خاورمیانه و آفریقا متمرکز کند.

52310

کد N964983

وبگردی