آفتاب
نماینده اردبیل:

بالاترین استانداردها در تجهیز و نوسازی دستگاه‌ها باید لحاظ شود

بالاترین استانداردها در تجهیز و نوسازی دستگاه‌ها باید لحاظ شود

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: در تجهیز و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات بالاترین استانداردها باید لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، مصطفی افضلی فرد در نشست با مدیرکل انتقال خون استان اردبیل، این سازمان را مجموعه‌ای خطیر و حساس دانست و گفت: تامین نیازهای خونی استان اردبیل و سایر استان‌ها در این سازمان جای تقدیر دارد.

وی افزود: اگر می خواهیم به جایگاه مطلوبی برسیم، باید سه فاکتور عمده رضایت شغلی، امنیت شغلی و انگیزه شغلی تامین شود، تا راندمان کاری افراد نیز ارتقا یابد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواستار مشخص شدن ضرورت و اهمیت هیات امنایی شدن این سازمان شد و تصریح کرد: در خصوص حقوق فروردین ماه استخدامی‌های سال 92 و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی پیگیری‌های لازم را انجام می دهم.

افضلی فرد تجهیز و نوسازی تجهیزات این سازمان را جزو درخواست‌های منطقی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون استان اردبیل باید به لحاظ تجهیز و نوسازی جزو استان‌های برتر کشور باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سازمان دارای نیروهای ارزشی توانمند و با انگیزه است، تاکید کرد: باید سعی کنیم بالاترین استانداردها را در تجهیز و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات در نظر بگیریم.

انتهای پیام

کد N963585

وبگردی