آفتاب

عارفی: تاریخ تصمیم‌گیری کمیسیون برجام را قضاوت خواهد کرد

عارفی: تاریخ تصمیم‌گیری کمیسیون برجام را قضاوت خواهد کرد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: تاریخ در خصوص تصمیم‌گیری کمیسیون برجام قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرج‌الله عارفی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به دولت و مجلس، گفت: همه ما باید توجه کنیم وظیفه‌مان این است که به این ملت بزرگ و قدرشناس خدمت کنیم.

وی ادامه داد: این ملت سیاسی ‌کاری‌های ما را نمی‌خواهند و نباید خدای ناکرده به جای خدمت به مردم تشکیل ستاد انتخاباتی در دفاتر خود را راه بیاندازیم، من الان از کسی نام نمی‌برم اما مستند می‌گویم، اگر چنانچه مسئولین در سراسر کشور به خصوص در استان کرمان دست از این رفتار بچگانه و دخالت در حق مسلم ملت برندارند بدانند که پشت همین تریبون اسم آنها را تک‌تک خواهیم برد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس خاطرنشان کرد: مردم امروز نوکر می‌خواهند نه آقا. بعضی‌ها در حقوق مردم دخالت می‌کنند که این دخالت بی‌جا و غیرقانونی است. چرا که مردم انتخاب‌گر هستند. شما چه‌کاره‌اید که مردم،‌ بهیاران و دستگاه‌های اجرایی را برای انتخابات تهدید می‌کنید. اگر دست از این کار و رفتار برندارید این مجلس قطعاً با شما برخورد خواهد کرد.

عارفی همچنین گفت: سال گذشته سال عزای کشاورزان ملت ایران بود. سال رنج، گرفتاری و مشقت آنها اما از حالا باید تدبیری اندیشید که کشت سال 94 و 95 کشاورزان دچار مشکل نشود و هزاران تن محصول مردم را جمع کنند و متأسفانه نابود کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه بیان کرد: راننده‌های تاکسی در منطقه ما به دلیل نداشتن گاز از حق خود محروم شدند و سوال این است که چرا این زحمت‌کشان امروز دچار چنین مشکلی شده‌اند و ما تقاضا داریم دولت حق آنها را بدهد و نگوید یکسان‌سازی کرده‌ایم.

وی همچنین خطاب به وزارت آموزش و پرورش، ‌اظهار کرد: ادارات این وزارتخانه به جای استفاده از نیروهای پیش دبستانی یا شرکتی از نیروهای بسته حمایتی که قانون بکارگیری آنها را منع کرده استفاده می‌کند. این کار غیرقانونی است و مجلس باید به آن رسیدگی شود.

عارفی با تأکید بر اینکه مردم قانون می‌خواهند و نه بی‌قانونی، تصریح کرد: امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی را تجویز کردند، در منطقه ما می‌توان بخش مهمی از این اقتصاد را اجرایی کرد.

نماینده مردم جیرفت در پایان خطاب به اعضای کمیسیون برجام نیز گفت: تاریخ در مورد من و شما قضاوت خواهد کرد. مجلس نهم می‌تواند برای تاریخ افتخار بیافریند و حتی می‌تواند ذلت بیافریند. آنچه منافع ملی است بین خود و خدایتان تصمیم بگیرید و ان‌شاءالله مجلس نیز بر این تصمیم صحه بگذارد.

انتهای پیام

کد N963216

وبگردی