آفتاب
فرماندار محمودآباد:

همه نسبت به سواحل احساس تکلیف کنند

همه نسبت به سواحل احساس تکلیف کنند

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:همه اقشار و دستگاه‌ها باید نسبت به پاک‌سازی سواحل احساس تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، همایش پاکسازی سواحل محمودآباد از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان علاقمند به حفاظت محیط زیست، برگزار شد.

یحیی یوسف‌پور در این همایش با اشاره به این‌که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است، اظهار کرد: همایش‌های زیست محیطی در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور و مشارکت شهروندان و مسافران برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست به اجرا در می‌آید.

فرماندار محمودآباد با اشاره به 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس در شهرستان محمودآباد گفت: ساحل آزاد و زیبای محمودآباد با 120 راه دسترسی همواره مورد بهره‌برداری مسافران قرار می‌گیرد ولی متاسفانه بعضاً شاهد بدرفتاری از سوی مسافران با طبیعت هستیم.

وی یادآور شد: باید فرهنگ عمومی جامعه در این حوزه ارتقا یابد و همگان نسبت به حفاظت از ساحل احساس تکلیف کنند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اهمیت برگزاری همایش‌های زیست محیطی حفاظت از ساحل در ارتقای فرهنگ و آموزش شهروندان گفت: حفاظت از محیط زیست حفاظت از سلامت جامعه است و باید همواره مورد توجه مدیران شهری و دستگاه‌های فرهنگی باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم شهروندان و مدیران حاضر در همایش اقدام به پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله از 2 کیلومتر ساحل محمودآباد کردند.

انتهای پیام

کد N962587

وبگردی