آفتاب

اجلاسیه پیرغلامان فرصتی طلایی برای آغاز رویدادی فرهنگی است

اجلاسیه پیرغلامان فرصتی طلایی برای آغاز رویدادی فرهنگی است

فرمانده سپاه فجر فارس معتقد است برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی فرصتی طلایی برای آغاز فعالیتی تاثیرگذار در حوزه فرهنگ دینی است که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای در جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با مسئولان برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی، برگزاری این اجلاسیه در فارس را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و از رسانه‌ها و مطبوعات خواست تا به این رخداد فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی هدفمند برای برگزاری این اجلاسیه افزود: خدمت زیر پرچم امام حسین (ع) منحصر به یک گروه یا یک تشکل سیاسی خاصی نیست بلکه همه مردم و هیئات مذهبی با هر دیدگاه سیاسی و تفکری باید در این مراسم حضور پیدا کنند.

غیب‌پرور با بیان این‌که «نباید کسی را از سر سفره امام حسین (ع) پس زد» از اقدامات انجام شده توسط تیم اجرایی این اجلاسیه در استان تشکر و تأکید کرد: توجه به محتوای فرهنگی این اجلاسیه نکته بسیار مهمی است که دست اندرکاران این اقدام فرهنگی باید به آن عنایت خاص داشته باشند.

وی همچنین اخلاص در عمل را ویژگی برگزارکنندگان این اجلاسیه دانست و با اشاره به برخی ناهنجاری‌های فرهنگی موجود در جامعه، تصریح کرد: تنها با کار فرهنگی می‌توان از ابتذال فرهنگی جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس، روضه امام حسین (ع) را نسخه مقابله با ابتذال فرهنگی دانست و گفت: در برگزاری این اجلاسیه باید به گونه‌ای عمل شود که پس از پایان آن خیالمان راحت باشد که یک قدم مثبت فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را برداشته‌ایم.

انتهای پیام

کد N962426

وبگردی