آفتاب

جهانگیری از پایانه مرزی میلک بازدید کرد

جهانگیری از پایانه مرزی میلک بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان از بخش‌هاس مختلف پایانه مرزی میلک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر خود به استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور در 47 کیلومتری شرق شهرستان زابل و در مرز مشترک میان ایران و افغانستان از پایانه مرزی میلک بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایانه مرزی میلک از جمله سالن تجاری و سالن مسافری بازدید و از نزدیک در جریان امکانات و ظرفیت‌های این پایانه قرار گرفت.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و مدیر پایانه مرزی میلک نیز در این بازدید گزارشی از میزان تردد و ظرفیت‌های این پایانه از جمله سامانه یکپارچه امور گمرکی و سامانه مرزنشینان در بازارچه مرزی میلک که اخیراً راه‌اندازی شده است را به معاون اول رئیس جمهور ارائه کردند.

پایانه مرزی میلک در 47 کیلومتری شرق شهرستان زابل و 3 کیلومتری شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است. مساحت این پایانه مرزی 12.5 هکتار است که ساختمان اداری کمرک در زیرزمینی به مساحت 3538 متر مربع و زیربنای 1820 متر در دو طبقه در فضای پایانه احداث شده است.

پایانه مرزی میلک همچنین دارای سالن تجاری و سالن مسافری هر یک به مساحت 2600 متر مربع و تعدادی تأسیسات رفاهی برای مراجعین مرزی می‌باشد.

انتهای پیام

کد N961737

وبگردی