آفتاب
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

اقوام و مذاهب ظرفیت و فرصتی مناسب برای توسعه کشور هستند

اقوام و مذاهب ظرفیت و فرصتی مناسب برای توسعه کشور هستند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: نزدیکی اقوام و مذاهب ظرفیت و فرصت برای توسعه و آبادانی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،محمد امین رضا زاده در نشست با نمایندگان اقوام و مذاهب استان گلستان، اظهار کرد: پیگیری مسائل حوزه اقوام و مذاهب یکی از وظایف مهم وزارت کشور است و متأسفانه در گذشته در حوزه اقوام برخی نگاه‌های افراطی و متعصبانه وجود داشته اما امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تغییر نگاه حاکم، اقوام را به عنوان یک ظرفیت و فرصت قلمداد می کنیم.

وی تصریح کرد: استان گلستان به درجه‌ای از رشد فکری و فرهنگی رسیده که با وجود اقوام در جای جای این استان، همه در کنار هم برادرانه زندگی می‌کنند و این می‌تواند الگویی بسیار مناسبی برای دیگر استان‌های کشور باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد این وحدت مثال‌زدنی، گفت: ما در جمهوری اسلامی همه اقوام و مذاهب را برادران خود می‌دانیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور برگزاری نشست‌های رودرو بین اقوام و مذاهب را از راهکارهای بیان نقطه نظرات و دغدغه‌ها اعلام کرد و افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند اقوام و مذاهب را به هم نزدیکتر کند تا همه آن‌ها با اتکاء به مشترکات فراوانی که دارند همه ظرفیت و توانشان را برای آبادانی و اقتدار ایران سرفراز و سربلند بکار گیرند.

وی با بیان اینکه عرصه سیاسی، عرصه رقابت است گفت: از همه نخبگان کشور انتظار داریم که انفعالی برخورد نکرده و در میدان رقابت انتخابات حضور فعال داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور همه طیف‌های سیاسی باشیم.

رضازاده تأکید کرد: اگر مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند، نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبع آن از پشتوانه قوی‌تری برخوردار خواهد بود و امیدواریم در انتخابات 94 مردم با هر تفکر و گرایش سیاسی پای صندوق‌های رأی بیایند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم بزنند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن به علت‌های گوناگون که بخشی از آن ماحصل سوء مدیریت در گذشته و همچنین پایین آمدن ناگهانی قیمت نفت بوده با کمترین توان مالی کشور را بصورت قانونمند هدایت می‌کند.

انتهای پیام

کد N961695

وبگردی